bosannes Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei Er sikkert fler en meg som er/har vært svært fornøyde med Logitech MX310. Jeg har brukt satt den foran alt annet siden den kom (som vel begynner å bli en del år siden), men nå har jeg brukt for en til. Jeg ser man kan få de til eBay for rundt $10, men er det noen av dagens modeller jeg heller bør vurdere? Det kan nevnes at jeg heller aldri har hatt problemer med bevegelsen på musa, så dette vil naturligvis være et klart kriterie. Ellers bør den ha ca samme vekt og størelse. Den bør heller ikke være alt for dyr, da jeg som sagt egentlig er godt fornøyd med MX310 til $10/50kr + frakt (kommer tilogmed under momsgrensa ) Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er fremdeles mulig å kjøpe MX310 i norge da. De selger den på best-buy.no til 299. Ellers er MX518 helt klart en verdig erstatter. Den koster bare 292 og er veldig bra. Den har nok litt anerledes form en MX310 da. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Tror bare Best-Buy har glemt å fjerne den fra sine sider ettersom det ikke står noen tilgjengelig-dato der. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har nøyaktig samme mus og tenkt en stund på å får byttet den ut. Venstre-knappen begynner å bli litt sliten, stakkar.. Er det andre alternativer til MX310? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå