Gjest mafister Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Vorfårr ær min maskin på rundt 120 grader?? den går jo nesten ikke fremover også kommer det røyk ut av kabinettet kva kan være galt?? Lenke til kommentar
HansKåre Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 det var no ikkje særlig bra. ha jens kjøpte seg samme CPU ligg på 120grader litt røyk skifta kjølar gikk ned 60grader :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
HansKåre Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 prøv å sett en større vifte på CPUen. vann er nokk beste du kan få kor du kjøpte CPU henn??? har du vurdert nytt skjærmkort??? Knall RAM Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er nok noe feil i synkrniseringa mellom paralellporten og FSBen Eller det kan være noe med at CPUen har begynt å røyke Lenke til kommentar
HansKåre Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 eller så har BSBen(back side bus) stilt seg for høyt slik at du opnår høyer induktans enn anbefalt da får man oftes litt lav LSB(Left Side Bus) på høyre siden Lenke til kommentar
klo Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 her har vi en som liker å snakke med seg selv Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ingen som snakker med seg selv, og kødder sykt? nei..... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 her har vi en som liker å snakke med seg selv mmm.. er bare å vente på at HomoKåre sier noe og nå. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ligner den saken vi hadde nettopp, hvor folk som satt på skolen kjeda seg.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Kan ikke folk på forumet prøve og være litt seriøs. Noen prøver å få svar!!!!!!!! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Kan ikke folk på forumet prøve og være litt seriøs. Noen prøver å få svar!!!!!!!! Svar på hva da? Denne tråden? Håper det var Kåre du sikta til og ikke oss andre. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Mente kåre, ikke dere Oki, da er alt bare bra. Lenke til kommentar
HansKåre Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ka vest vi verkeli hadde problem med før varm prossesor!!!! Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hadde 124 grader på min t-bird 1,13GHz, men den virka fortsatt, og det kom ingen røyk.. Hans kåre, du er alt for useriøs, spamming, tull, å husker jeg rett har jeg sett det samme før, med ditt navn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå