lekang Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Her kommer jeg til å legge ut bilder tatt med min 50mm og blitzer som ikke sitter på kamera, i starten kommer det til å være mye inne pga. min begrensede evne til å bevege meg akkurat nå. Bildene kan også sees på Flickr Utstyr: Nikon D80, Nikon 50mm f/1.8, Nikon SB-800 og Nikon SB-400 1. April: Lyssetting: sb800 til venstre trigget med den vanlige blitzen i kamera(skjermet) Endret 4. april 2008 av lekang Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fine farger osv, bra lysbruk Lenke til kommentar
lekang Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Takker, så når jeg hadde lagt det inn at det var no møkk som ga prikker på bilde. Fant det bak på objektivet så nå er det renset med blåsebelge:) Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sikker på at det ikke er sensorstøv? Tror ikke støv på linser vil synes, nemlig.. Ellers som Mr.Olsen - behagelig lys og farger! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sikker på at det ikke er sensorstøv? Tror ikke støv på linser vil synes, nemlig.. Vanndråper vet jeg av erfaring lager store flekker på bildet, så støv burde fucke like mye, ? Ellers som Mr.Olsen - behagelig lys og farger! Stemmer... Lenke til kommentar
lekang Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Sikker på at det ikke er sensorstøv? Tror ikke støv på linser vil synes, nemlig.. Jeg tok test bilder etter at jeg renset, bilde var av en ensfarget lys flate. Da syntes ingenting. Så jeg tror det er i orden:) Lenke til kommentar
lekang Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Takker for alle kommentarer! Her kommer dagens bilde: 2. April 1/200sek, f/4, ISO 100 Lyssetting: 2stk sb800 til venstre bak en hvit t-skjorte(forsøk på å softe lyset). Trigget med en sb400 som var tiltet 90grader. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Behagelig lys og fine kurver. Jeg vet ikke hvor mye etterbehandling du tillater deg, men det er noen støvkorn som muligens burde vært klonet bort (eller tørket bort før du tok bildet. Jeg gleder meg til å se flere bilder fra deg. Eitp Lenke til kommentar
lekang Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg ville at støvkornene skulle være der, men de ga ikke den effekten som jeg ønsket så jeg angrer litt på det nå. På disse bildene så gjør jeg bare farge- og eksponeringsendringer. Fikk ikke lagt ut bilder i går på grunn av skolearbeid, men fikk derimot tatt bilder så her kommer to dager på rad! 3. April 1 sb800 mot veggen og 1 mot kontakten fra høyre side. Trigget av sb400(tiltet 90grader) 4. April 1 sb800 under lampeskjermen(blitz:1/16@105mm). Trigget av sb400(tiltet 90grader) Takk til alle som har kommentert Endret 4. april 2008 av lekang Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du har noe rolig, enkelt og behaglig som jeg liker veldig godt ved dine bilder. Masse rene linjer og farger er hva som gjør disse bildene veldig bra. Lenke til kommentar
lekang Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Takker for kommentarene:) 8. April Endret 8. april 2008 av lekang Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Flott flott. Det som fort kunne ha blitt kjedelig klarer du å gjøre interresant. Spesiel vinkling og fokus på fargen her. Jeg får veldig gramofon koblinger av det bildet. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg tenker og gramafon når jeg ser det. Fungerer veldig fint, Fine kontraster! Stå på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tenker og gramafon når jeg ser det. Fungerer veldig fint, Fine kontraster! Tenker mer på en dårlig høyttaler som er hengt opp høyt på veggen i ekte Big Brother (1984) stil. En sånn som det bare ubehagelig beskjeder ut av ... Tom Lenke til kommentar
lekang Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Har dessverre ikke fått lagt ut de siste bildene før nå, så her kommer tre bilder. Har ikke brukt blitz her... Det forrig bilde minner meg litt om sånn fengsel høyttaler ja:p hehe 9. April 10. April 11. April Dette er det første hdr bilde jeg har tatt noensinne, ble greit. Ikke akkurat så mye å skryte av! Lenke til kommentar
lekang Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 13. April Enda mer blitzopplyst glass, har plutselig begynt å synes at det er morsomt å utfordrende å ta bilder av glass:) Bilde er lyst opp av en sb800 på venstresiden... Lenke til kommentar
lekang Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 14. April Enda mer glass:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå