Anew Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 ...er det et lekehus som har veltet i bakgrunnen :!: Vidvinkel gir et morsomt perspektiv... Jeg avslutter Aprilfesten nesten i samme stil som den startet. Drøyt vidvinkelperspektiv på høye ting, og elektronisk musikk fra tidlig '90-tall. Rent musikalsk var Underworld enormt viktige, fordi deres "debut" (strengt tatt slapp de en langspiller før denne (Change The Weather i 1989), men i en helt annen stil, og den er best glemt...) Dubnobasswithmyheadman var den første elektroniske platen det var utvilsomt ok for svartkledde rockere å like. Underworld var en essensiell del av enhver litt utagerende fest. Om de lager Den Store Oppvekstfilmen Fra '90-tallet uten Born Slippy på soundtracket, så forteller de ikke den riktige historien... Første gang jeg hørte Rez (YouTube) var rett og slett en skjelsettende opplevelse, og den er like hypnotisk fortsatt... Men, altså, dagens låt er Mmm Skyscraper I Love You fra Dubnobasswithmyheadman: D200, Tokina 12-24 f/4 @ 12mm, f/5.6, 1/160sek, iso 200. Låta er 13 minutter lang (og tar dermed plassen fra A Beacon From Mars som den lengste låta på festen), men jeg finner ingen video lengre enn like over 5 minutter . Den gjør jobben. Takk for festen folkens! Det har vært moro. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Litt av et perspektiv på det avslutnings-bildet. Det var flott....Ja, det har vært en lærerik og hyggelig opplevelse dette, for meg en kjempefin måter å lære litt fotografering på RandiA Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nydelig avsluttning! Liker linjene. Vært spennende å følge deg i løpet av denne Månden ! Stå på. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nydelig avsluttning! Liker linjene. Vært spennende å følge deg i løpet av denne Månden ! Stå på. Enig med Eirikant i tillegg til strålende musikkvalg Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Flott avslutning må jeg si. Jeg elsker slike linjer og dybde i bildet. Jeg har aldri hørt så mye på underworld, men denne sangen falt virkelig i smak. Jeg tror jeg skaffer meg det albumet (som jeg ikke vil prøve å skrive hva heter en gang) jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå