Tosha0007 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) kan eg ha vista 64 bit på denne pcen? q6600 Asus P5N32-E SLI Pluss nForce 650i S775 XFX GeForce 8800GTS 640MB Mushkin DDR2 4096MB enhanced Memory I tillegg viss eg kjøper vista i USA, ultimate versjonen, kan eg då lasta ned norsk språk pakke? Vil versjonen kjøpt i USA skape andre problem? Er vell ikkje noko soner problem eller? Endret 1. april 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja du kan ha 64-bit på det oppsettet. Men ver merksam på at du kan kome til å slite med kompitabilitetsproblem i ganske mange spel og program. Når du har Vista Ultimate kan du laste ned norsk språkpakke ja. Det gjer i Windows Update etter å ha installert Vista på engelsk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Men ver merksam på at du kan kome til å slite med kompitabilitetsproblem i ganske mange spel og program. Hvor har du det ifra? Stort sett alle programmer fungerer i 64-bit, da Windows vil "emulere" programmer som kjører 32-bit. Det vil si så og si alle programmer i dag. Antivirusprogrammer har også stort sett 64-bit-støtte i dag. Eneste problemet med 64-bit kan være drivere, men stort sett alle enheter har det nå. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor har du det ifra? Stort sett alle programmer fungerer i 64-bit, da Windows vil "emulere" programmer som kjører 32-bit. Det vil si så og si alle programmer i dag. Antivirusprogrammer har også stort sett 64-bit-støtte i dag. Eneste problemet med 64-bit kan være drivere, men stort sett alle enheter har det nå. Eg har ikkje prøvd det sjølv, men ein kamerat av meg prøvde det. Han gav opp 64-bit etter å ha brukt det på ei stund nettopp på grunn av store kompitabilitetsproblem med spel osv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ingen av mine spill har problemer i 64-bit. Har heller ikke hørt om noen spill som ikke kjører i 64-bit. Noen kjører også native i 64-bit. Etter det jeg kan forstå, måtte han ha hatt problemer med en driver, og ikke spillene direkte. Jeg har nå kjørt Vista 64 i ett års tid uten problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg sitter igjen med samme inntrykk av Vista 64-bit. For min del var det faktisk 32-bits utgaven av Vista som skapte trøbbel, noe som forsvant når jeg gikk over til 64-bit. Alle spill og programmer jeg har testet i perioden jeg har brukt OSet har fungert perfekt. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 takker for svar.. då satse eg på å gå for vista 64 bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå