Massimas Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei Skal kjøpe meg ny gamer mus, men hvilken av de ovenfor er best? Er det noen som har god erfaring med noen av de? Evt. et bra gaming tastatur også ? Har ikke peiling, og jeg har ikke mulighet for å prøve i butikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Favorittmus i heimen; De med store hender = G5, De med mindre hender = G9 MX518 er også grei men litt lett. Beste tatstatur er uten tvil Steelkeys 7G. Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) MX518 og G5 er stort sett samme mus. De har helt lik form, men er laget av litt forskjellig plast. Og G5 har laser mens MX518 er optisk. Og selv om laser høres kult ut er det ikke nødvendigvis bedre. Men G5 har en del mangler, f.eks at den bare har 1 tommelknapp på siden. Derfor ville jeg heller valgt G5 2007 edition hvor de har lakt til en ekstra knapp og fikset litt på scroll hjulet og en del andre små bugs. Så, når det kommer til hvem av MX518 og G5 2007 du skal kjøpe kommer det egentlig mest ann på pris. MX'en koster 292 mens G5en koster 433. Uansett hvilken du kjøper komemr du til å bli fornøyd. Jeg har btw G5 2007. Razer mus kan jeg egentlig ikke så mye om siden jeg aldri har hatt en. Men de har ganske lav profil og passer nok best for små hender. Og Lachesis skal vistnok være en veldig bra mus. Edit: Lachesis koster foresten 468 Kr. Og btw, DPI er veldig oppskrytt og har egentlig ikke så mye å si. Det kommer faktisk mest ann på hvilken oppløsning du har på skjermen, ettersom musen ikke trenger å være mere nøyaktig en størrelsen på pixlene. Så 1600 DPI som MXen er på holder i massevis. Endret 2. april 2008 av napaIm Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har selv en G5 og må si at det er en veldig bra mus. Anbefales Lenke til kommentar
Massimas Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Har bestilt Lachesis sammen med Saitek Eclipse II, til tross for de gode innspillene Men håper jeg har gjort et godt kjøp... Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har bestilt Lachesis sammen med Saitek Eclipse II, til tross for de gode innspillene Men håper jeg har gjort et godt kjøp... Du blir helt sikkert fornøyd! Saitek Eclipse II er også regnet som ett av de beste gaming tastaturene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå