Blade_Snake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei! Er det noen som vet om en bra, gratis video editor? Synes ikke at Windows Movie Maker er noe særlig bra. Video editoren må (selvfølgelig, hehe) ha noen kule spesialeffekter ++... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Jeg har brukt Davinci Resolve og er veldig fornøyd med den. En kan gjøre veldig mye avansert med den. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 ilpostino skrev (13 minutter siden): Jeg har brukt Davinci Resolve og er veldig fornøyd med den. En kan gjøre veldig mye avansert med den. This. Gratisversjonen har alt man trenger. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Får håpe han ikke ventet 13 år på å få svar, og fant seg noe å bruke. Posten er fra 2008. 😅 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 1 hour ago, Oriuss said: Får håpe han ikke ventet 13 år på å få svar, og fant seg noe å bruke. Posten er fra 2008. 😅 Nei, det er nok spam-booten over (sikkert sletta av admins ganske snart, kanskje når du leser dette allerede) som har venta alle disse åra med sitt budskap 🤑 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Eg bruker Kdenlive, men det er noe avansert. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Støtter Davinci Resolve. Utrolig kraftig editor, og har enda til gode å komme over noe gratisversjonen ikke har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg