Datasmurf Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Finner bare to av de for øyeblikket, men har et par Ray-Bans fra 2001 et sted også. Vel, uansett. Et par fra axCent som fulgte med ei klokke jeg fikk (aldri brukt de siden de ikke har styrke og jeg har -6 på begge øya) Et par fra Rodenstock som jeg bruker nesten hele tida så lenge det er sol. De har styrke og er svært elskbare. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Pleier bare å kjøpe pilotbriller til en hundrings og to, mister 5-6 par hver sommer - og da gidder jeg ikke å kjøpe totusenkroners briller. I kongeparken og Tryvann mistet/ødela jeg til sammen 5 par med solbriller. :/ Skal ha meg skikkelige Ray Ban briller når jeg blir gammel nok til å ikke ødelegge dem. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 OT: Oddvar få tilbake ape-avataren din! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Heller apeavatar enn bilde av meg? Men skal ta det opp til vurdering. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Ikke brukt solbriller så mye før, men veldig happy med disse som ble innkjøpt i fjor. Endret 5. juni 2008 av Woe Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Da har jeg tatt bilder av mine tre solbriller. Nr1. er fra merket Police. Jeg ville ha noe som lignet på aviator men var litt rundere i formen, glassene er nesten like store og sitter som skreddersydd til øyegropene på ansiktet mitt. Nr2. Rayban Wayfarer RB2140 Som Michael Jackson fan oppdaget jeg at han brukte disse på slutten av 80-tallet. Jeg synes de var dritkule, men kjøpte dem ikke før jeg visste at de passet ansiktet mitt. Jeg er ganske fornøyd med dem, men øyenbrynene mine stikker litt opp på midten over brillene, noe jeg ikke helt liker. Jeg har tenkt til å prøve ut RB2132 som også er en gammel modell av Wayfarer, men er litt mer "almenn" i formen. Nr3. Rayban solbriller, uten navn. Michael Jackson brukte disse brillene de første dagene i rettsaken 2003-2005. Jeg synes det var utrolig kult med klare solbriller. Og selv om det ikke synes på bildet så har de en gradisk farge fra toppen. Mørkebrun til hvitt. Endret 10. juni 2008 av Ramius Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Hva heter de siste RayBan-brillene, skummelt fete! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) RB3183 er serienummeret. Jeg tror www.otticanet.com har dem. Der jeg kjøpte dem hadde de bare denne fargen, men etter det jeg har skjønt finnes de med blå farge, rød og litt fler. Endret 11. juni 2008 av Ramius Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Har nylig kjøpt meg et par nye Oakley-solbriller fra http://www.sunglasses-shop.co.uk/uk-sungla...-Black/4426.htm. Jeg bestilte visst det siste eksemplaret de hadde (Limited Edition). Det er byduer som er temaet på de . Med moms kostet de ca 1300,- Oakley Eyepatch - Todd Francis Artist Series Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Mine er riktignok mørkerød metallic frames på, men det bildet var det nærmeste jeg fant. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Mine RayBan Pilot Silver Mirrored Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Mine RayBan Pilot Silver Mirrored Du tok tre bilder men klarte ikke å ta et forfra ? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Nei, vil ikke ha med all dritten som ligger bak Men du ser nå uansett hvordan de ser ut der. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 OG DA ble Frogskinsa mine stjålet på stranda idag... Faen..noen steder i Oslo eller omegn som selger de? Kjøpte mine på ebay, men tar ikke sjangsen på å få de levert før jeg drar til syden neste fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå