Gå til innhold

Vis oss solbrillene dine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forslag til billige, helt plaine pilotbriller?

Er vel nevnt tidligere i tråden at H&M har noen helt greie. Men er du virkelig så femi at du går på H&M og kjøper solbriller?

Ligger bøtter og spann av slikt på Qxl til en smutt og ingen ting, skal du ha noe skikkelig noe går du til en brillebutikk.

Lenke til kommentar

Jeg har:

Oakley Valve (like som bildet)

Oakley-Valve-Sunglasses-2.jpg

Oakley Eye Jacket, bare med sort ramme (og sorte glass)

Oakley_Eye_Jacket.jpg

Oakley New Straight Jacket, bare mørkeblå og sorte iriduim glass.

OakleyNewStraightJacket.jpg

De to siste har jeg aldri brukt, eller kommer til å bruke, så de støver bare ned. Bruker bare Valvene når jeg kjører bil også...

Alle er selvfølgelig ekte.

Endret av jale
Lenke til kommentar

Her ser dere solbrillene min jeg kjøpte i fjor. Er kjempefornøyd med dem og mange lurer på hvor jeg har kjøpt dem. Merket er vogue og jeg betalte 600 kroner for dem i begynnelsen av mai. Fikk 40% rabatt på dem i forbindelse med en kampanje eller noe.

Er en lei ripe i dem på høyresiden etter en veldig fuktig russeavsluttning som jeg ikke husker så altfor mye av. Ett mirakel at jeg har brillene etter den kvelden egentlig:P

post-22262-1209929921_thumb.jpg

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Noen som vet prisen på Ray-Ban Wayfarers hos optikern i Norge?

Litt i overkant av 1000,-. Jeg så de i en tilbudskatalog fra det lokale kjøpesenteret til rundt 1400,-, mens veiledende pris hos Interoptik er 1175,-.

Enig i at man bør sjekke ut nettet først, det er mye penger å spare.

Lenke til kommentar
selges oakley frogskin i norge?

Yap. Eg har sett dei i to brillebutikkar her i Bergen (den på Galleriet og den oppanfor BT-huset). Har imidlertid berre sett den svarte utgaven og polished rootbeer w/bronze lenses her i byn. Eg kjøpte mine på eBay for ikkje så lenge sidan. Betalte 200USD (inkludert frakt) for rootbeer w/fire lenses.

1418420083410153443897188_M.jpg

Har også eit par frogskins i clear/iridium-utgåva liggjande i skåpet som vart feilsendt til meg. Eg hadde nemleg bestilt trevor andrew signatur-modellen (kvite med bronze lenses), men fekk altså clear/iridium ved ein feil. Desse skal selgast når markedet er tynt for frogskins på eBay.

edit: *SOLGT*

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...