Porsta Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Er det noen her som vet hva brillene datarock heter? http://www.ballade.no/nmi.nsf/pic/datarock.../datarockto.jpg http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/5/50/..._1187951151.jpg Endret 27. april 2008 av Porsta Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Store pilotbriller er fet Ikke bry deg om brus korken eller vi menn kalendere du ser på bildet.. Lenke til kommentar
cptjack Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Forslag til billige, helt plaine pilotbriller? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Forslag til billige, helt plaine pilotbriller? Er vel nevnt tidligere i tråden at H&M har noen helt greie. Men er du virkelig så femi at du går på H&M og kjøper solbriller? Ligger bøtter og spann av slikt på Qxl til en smutt og ingen ting, skal du ha noe skikkelig noe går du til en brillebutikk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er vel nevnt tidligere i tråden at H&M har noen helt greie. Men er du virkelig så femi at du går på H&M og kjøper solbriller? Er det ikke kjedelig å hele tiden måtte ta hensyn til hva noen få personer skulle tro og mene? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jeg har: Oakley Valve (like som bildet) Oakley Eye Jacket, bare med sort ramme (og sorte glass) Oakley New Straight Jacket, bare mørkeblå og sorte iriduim glass. De to siste har jeg aldri brukt, eller kommer til å bruke, så de støver bare ned. Bruker bare Valvene når jeg kjører bil også... Alle er selvfølgelig ekte. Endret 3. mai 2008 av jale Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ray-Ban 4108 BLACK/GREY-GREEN: 700 kroner med frakt fra Otticanet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 En del off-topic er slettet, respekter trådstarters tema nå. Diskusjon rundt H&M skal jeg ta og splitte ut så den ikke kaprer tråden om tiden strekker til. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Her ser dere solbrillene min jeg kjøpte i fjor. Er kjempefornøyd med dem og mange lurer på hvor jeg har kjøpt dem. Merket er vogue og jeg betalte 600 kroner for dem i begynnelsen av mai. Fikk 40% rabatt på dem i forbindelse med en kampanje eller noe. Er en lei ripe i dem på høyresiden etter en veldig fuktig russeavsluttning som jeg ikke husker så altfor mye av. Ett mirakel at jeg har brillene etter den kvelden egentlig:P Endret 4. mai 2008 av jokki Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet prisen på Ray-Ban Wayfarers hos optikern i Norge? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Usikker, men hadde eg vore deg ville eg ha sett meg rundtom på nettet først. eBay er ein fin plass å starte. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som vet prisen på Ray-Ban Wayfarers hos optikern i Norge? Litt i overkant av 1000,-. Jeg så de i en tilbudskatalog fra det lokale kjøpesenteret til rundt 1400,-, mens veiledende pris hos Interoptik er 1175,-. Enig i at man bør sjekke ut nettet først, det er mye penger å spare. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Oakley Oil Drum (Polarisert) De ser heslige ut på bildet, men i virkeligheten når jeg prøvde de så var de akkurat som alle andre "motesolbriller" med store glass. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Noen 10-15 år gamle Ray ban pilot briller. Endret 10. mai 2008 av solaas Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen 10-15 år gamle Ray ban pilot briller. tøft! Har bestilt meg et lignende par slike nå Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvor mye koster ett par Ray Ban pilot briller hos Brilleland osv? Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 selges oakley frogskin i norge? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) selges oakley frogskin i norge? Yap. Eg har sett dei i to brillebutikkar her i Bergen (den på Galleriet og den oppanfor BT-huset). Har imidlertid berre sett den svarte utgaven og polished rootbeer w/bronze lenses her i byn. Eg kjøpte mine på eBay for ikkje så lenge sidan. Betalte 200USD (inkludert frakt) for rootbeer w/fire lenses. Har også eit par frogskins i clear/iridium-utgåva liggjande i skåpet som vart feilsendt til meg. Eg hadde nemleg bestilt trevor andrew signatur-modellen (kvite med bronze lenses), men fekk altså clear/iridium ved ein feil. Desse skal selgast når markedet er tynt for frogskins på eBay. edit: *SOLGT* Endret 15. mai 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå