Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei. Det ser ut som jeg har vunnet 2 billetter til finalen i Champions League i Moskva 21. mai (ikke aprilsnarr, mail fra uefa.com + trukket penger fra konto). Dessverre ser det ut som om jeg ikke får anledning til å dra dit pga eksamener/russetid. Aner noen sånn ca hva verdien på billettene kan være? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ca. 100 norske kroner tipper jeg, jeg kan godt ta de jeg altså hvis du ikke har tid... Fra spør til alvor, kan nok få solgt de til endel 1000 kroner, da må du nok selge de på en utenlandsk auksjonsside eller no, ikke spør hvor.... Vet noen kjøpte biletter til CL for 3 år siden for over 10.000 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det spør veldig. Hvis du møter de rette folka til rett tid kan du få solgt de for mye penger. Jeg hadde glatt betalt over 3000 kroner, men så har ikke jeg anledning i år dessverre. Du kan gamble å legge de ut for salg noen dager før finalen, da kan da kan det hende folk er desperate nok til å legge over 9-10 tusen kroner på bordet. Men da er du kald. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er litt kjedelig å legge de ut til salg for masse penger, så rekker du ikke å selge de før matchen. Den beste investeringen hadde vært å solgt de utenfor stadion, da kunne du lett fått 10.000-15.000kr. Men folk er veldig skeptiske hvis man skal kjøpe over nett, det hadde hvertfall jeg vært hvis det gjaldt billetter for flere tusen kroner. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 For det første så synes jeg ikke du bør legge ut de for mye mere penger men det er en ting. Men hvis du skal selge det til noen i norge så har du ikke lov til å selge dyrere enn det kostet. Hvis du gjør det så har kjøperen krav til å få tilbake mellomlegget. Dette er en regel som ble opprettet rundt juni ifjor. Skal prøve å finne link Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Han selger vel svart da MacBoy. Tror han skal få en god sum for dem. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Han selger vel svart da MacBoy. Tror han skal få en god sum for dem. Jo men nå etter den nye loven kan jo personen kreve tilbake mellomlegget. Men det er en lett måte å unngå dette. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har du link eller navn på denne loven Macboy? Jeg har sett på flere billettselskaper sine hjemmesider og alle mener det er 100% lovlig å drive annenhåndssalg og inntjening på videresalg av billetter i Norge. Mulig de ikke er de mest nøytale og ærlige akkurat, så vil gjerne vite hva som er riktig her. Er også litt usikker på hva som vil lønne seg mest. Ebay, QXL, finn.no, billettselskaper, privat, etc. Lurer også på når det er lurest å selge de med tanke på pris og sikkerhet på å få solgt de. Har forresten allerede fått tilbud på 6000kr pr billett. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://forbruker.no/pengenedine/article1866171.ece Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Takker og bukker. Men for å vri litt på det, hva med om de selges over nett til utlandet? Endret 3. april 2008 av @daniel89j Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja, det var det jeg nevte i førsteinlegget mitt, men tror kanskje du har mulighet for å få enda mer når du nærmer deg finalen mer. I mens kan du jo lete etter gode sider Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor mye ga du for billettene? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Rett opp mot 2000kr pr billett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå