Gå til innhold

Verdien på CL-finale billetter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ca. 100 norske kroner tipper jeg, jeg kan godt ta de jeg altså hvis du ikke har tid...

Fra spør til alvor, kan nok få solgt de til endel 1000 kroner, da må du nok selge de på en utenlandsk auksjonsside eller no, ikke spør hvor.... Vet noen kjøpte biletter til CL for 3 år siden for over 10.000

Lenke til kommentar

Det spør veldig. Hvis du møter de rette folka til rett tid kan du få solgt de for mye penger.

Jeg hadde glatt betalt over 3000 kroner, men så har ikke jeg anledning i år dessverre.

Du kan gamble å legge de ut for salg noen dager før finalen, da kan da kan det hende folk er desperate nok til å legge over 9-10 tusen kroner på bordet. Men da er du kald.

Lenke til kommentar

Er litt kjedelig å legge de ut til salg for masse penger, så rekker du ikke å selge de før matchen.

Den beste investeringen hadde vært å solgt de utenfor stadion, da kunne du lett fått 10.000-15.000kr.

Men folk er veldig skeptiske hvis man skal kjøpe over nett, det hadde hvertfall jeg vært hvis det gjaldt billetter for flere tusen kroner.

Lenke til kommentar

For det første så synes jeg ikke du bør legge ut de for mye mere penger men det er en ting. Men hvis du skal selge det til noen i norge så har du ikke lov til å selge dyrere enn det kostet. Hvis du gjør det så har kjøperen krav til å få tilbake mellomlegget. Dette er en regel som ble opprettet rundt juni ifjor. Skal prøve å finne link

Lenke til kommentar

Har du link eller navn på denne loven Macboy? Jeg har sett på flere billettselskaper sine hjemmesider og alle mener det er 100% lovlig å drive annenhåndssalg og inntjening på videresalg av billetter i Norge. Mulig de ikke er de mest nøytale og ærlige akkurat, så vil gjerne vite hva som er riktig her.

Er også litt usikker på hva som vil lønne seg mest. Ebay, QXL, finn.no, billettselskaper, privat, etc. Lurer også på når det er lurest å selge de med tanke på pris og sikkerhet på å få solgt de.

Har forresten allerede fått tilbud på 6000kr pr billett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...