Überadri Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det høres litt banalt ut, men jeg trenger en lakrispipe til ett skoleprosjekt! Jeg trodde det fantes på en del butikker og kiosker, men har ikke funnet noe sted det selges enda. Så er det noen som vet hvor (i Oslo) det selges lakrispiper? Som denne eller lignende: Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kona er på jakt etter samme, omtrent for samme formål, så hvis noen vet noe mer nå, så er vi lutter øre. :-) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tror ikke de selges lengre. Ble vel ulovlig fordi de glorifiserte tobakksprodukter eller noe. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Mulig du finner dem på steder med litt mindre strenge lover. Danskebåten, kanskje? Har nylig sett sjokoladesigaretter i Sverige. Kanskje i en innvandrerbutikk? De selger jo så mye rart. Har aldri sett etter. Endret 25. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Du får kjøpt dem på fly og på danske-/svenskebåten (tror jeg). Mulig de finnes i tax-free-ene på flyplasser også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Gmoen......kjøper de aldri separat , for dyrt. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 For fire og et halvt år siden, fant jeg en lakrispipe på en liten kiosk i til mitt fotoprosjekt: De har de fortsatt i Danmark (kjøpte i sommer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå