Dr. Chaos Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ja, jeg er drit lei dette forumet. Hver gang jeg stiller spørsmål ender folk ofte opp med å kalle meg n00b, at jeg er dum, eller liknende. Dette forumet har vært til plage enn til nytte. Forumet er fult av arrogante bøller som har et behov for å være stor i kjeften mot folk som ikke er like gode som dem. Noen ga meg falske forhåpninger i begynnelsen, men det var ikke tilfellet i enden. Hadet bra (dårlig) folkens! APRILSNARR, håper du skjønte den, hehe. Endret 1. april 2008 av Crashking Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 aner ikke hvem du er, og det er 1 april. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg gikk på den Ikke dårlig. Skjønte dog ikke hvordan du kunne ha en så dårlig opplevelse ... dette forumet er jo fantastisk. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg gikk på den Ikke dårlig. Skjønte dog ikke hvordan du kunne ha en så dårlig opplevelse ... dette forumet er jo fantastisk. Hadde vært bra om ingen avslørte. Og dette er ikke tilfellet. Fint forum. Endret 1. april 2008 av Crashking Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, jeg gikk også på. Ble litt overrasket ettersom jeg synes de fleste på forumet er veldig flinke til å hjelpe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Aldri sett deg før. Lukk døra før du går Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Aldri sett deg før. Lukk døra før du går Døra blir åpen xD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror kanskje effekten ville være bedre om noen hadde visst hvem du er. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde vært smart det, ja... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror kanskje effekten ville være bedre om noen hadde visst hvem du er. Du har et poeng der. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Gikk faktisk på den jeg også. Helt til jeg leste Shikaru sitt inlegg Endret 1. april 2008 av CareCrab Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har ikke vært spesielt aktiv i hele forumet eller så lenge. Posta en gang i 2005, og posta litt i slutten av 2007, og vært aktiv (for the meste i spill forumene) i det siste. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og jeg som skulle si meg enig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror kanskje effekten ville være bedre om noen hadde visst hvem du er. Har du noe gunnlag på å si at noen ikke vet hvem han/hun er? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har du noe gunnlag på å si at noen ikke vet hvem han/hun er? Antallet innlegg bruker å være en pålitelig indikator. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har du noe gunnlag på å si at noen ikke vet hvem han/hun er? Antallet innlegg bruker å være en pålitelig indikator. Sant som du sier, men synes du ikke grunnlagene for å forlate forumet var litt forstyrrende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg