Gå til innhold

Den store Aprilspøk tråden 08

fjeddiu

Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen annen tråd om dette, annet enn noen små aprilspåker.

I denne tråden kan vi diskutere/avsløre/fortelle om aprilspøker i løpet av døgnet.

Da begynner jeg med min historie: Jeg kom hjem fra skolen i dag og skumleste litt i lokalavisa, og kom over "Gratis påske godteri på Rema1000". Jeg og pappa tok selvfølgelig turen ned og gikk fem på :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I denne tråden kan vi diskutere/avsløre/fortelle om aprilspøker i løpet av døgnet.

Da begynner jeg med min historie: Jeg kom hjem fra skolen i dag og skumleste litt i lokalavisa, og kom over "Gratis påske godteri på Rema1000". Jeg og pappa tok selvfølgelig turen ned og gikk fem på :p

Hoho :p Den er sur da! (Hvorfor er pappa'n din hjemme så tidlig? :ph34r: )

Lenke til kommentar

Alle papper jobber fra 09-16 så klart.

Lenke til kommentar

Alle papper jobber fra 09-16 så klart.

Ikke 1. april

Lenke til kommentar

PS.NO Aprilsnarr:

dvdrewinder.jpg

I sammenheng med introduseringen av Blu-Ray-standarden har kulturdepartementet bestemt at alle utleide Blu-Ray og DVD plater nå må spoles tilbake før de blir levert tilbake. Plater som ikke er spolt tilbake må påberegne seg et straffegebyr på kr 200,-

Lenke til kommentar

På TG i år blei eg frastjålen øskja til flatskjermen min. Så eg sende mail til dei eg kjøpte den hos og lurde på om det var muleg å skaffe ny. Fekk ikkje svar på ei stund så eg sende ny på lørdag. Idag fekk eg svar:

Hei!

Svara deg på den første og meinar eg…. Men det eg skreiv var at me ikkje klarar og skaffe orginalembalasje… me har gjort det ein gang tidlegare i ein forsikringssak, og da kosta eska 1050kr og det er det vel ikkje verdt?

Så eg svarde at sist eg sjekka kalendaren var det første april og ba om å få ny mail i morgo :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Prøv denne linken da.

Hahaha, rå april spøk !

"Preview: Half-Life 2: Episode 3

Alyx dies. Ooops. pretend you didn't hear that. "

Lenke til kommentar
På TG i år blei eg frastjålen øskja til flatskjermen min. Så eg sende mail til dei eg kjøpte den hos og lurde på om det var muleg å skaffe ny. Fekk ikkje svar på ei stund så eg sende ny på lørdag. Idag fekk eg svar:

Hei!

Svara deg på den første og meinar eg…. Men det eg skreiv var at me ikkje klarar og skaffe orginalembalasje… me har gjort det ein gang tidlegare i ein forsikringssak, og da kosta eska 1050kr og det er det vel ikkje verdt?

Så eg svarde at sist eg sjekka kalendaren var det første april og ba om å få ny mail i morgo :)

Glad for at ikke alle er 100% alvorlige hele tiden, spesielt ikke idag ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...