fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg fant ingen annen tråd om dette, annet enn noen små aprilspåker. I denne tråden kan vi diskutere/avsløre/fortelle om aprilspøker i løpet av døgnet. Da begynner jeg med min historie: Jeg kom hjem fra skolen i dag og skumleste litt i lokalavisa, og kom over "Gratis påske godteri på Rema1000". Jeg og pappa tok selvfølgelig turen ned og gikk fem på Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg fant ingen annen tråd om dette, annet enn noen små aprilspåker. I denne tråden kan vi diskutere/avsløre/fortelle om aprilspøker i løpet av døgnet. Da begynner jeg med min historie: Jeg kom hjem fra skolen i dag og skumleste litt i lokalavisa, og kom over "Gratis påske godteri på Rema1000". Jeg og pappa tok selvfølgelig turen ned og gikk fem på Hoho Den er sur da! (Hvorfor er pappa'n din hjemme så tidlig? ) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Eller, det var klokka 15.00, men det var lettere å si da jeg kom hjem fra skolen Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg fant ingen annen tråd om dette, annet enn noen små aprilspåker. I denne tråden kan vi diskutere/avsløre/fortelle om aprilspøker i løpet av døgnet. Da begynner jeg med min historie: Jeg kom hjem fra skolen i dag og skumleste litt i lokalavisa, og kom over "Gratis påske godteri på Rema1000". Jeg og pappa tok selvfølgelig turen ned og gikk fem på Hoho Den er sur da! (Hvorfor er pappa'n din hjemme så tidlig? ) Alle papper jobber fra 09-16 så klart. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Jeg fant ingen annen tråd om dette, annet enn noen små aprilspåker. I denne tråden kan vi diskutere/avsløre/fortelle om aprilspøker i løpet av døgnet. Da begynner jeg med min historie: Jeg kom hjem fra skolen i dag og skumleste litt i lokalavisa, og kom over "Gratis påske godteri på Rema1000". Jeg og pappa tok selvfølgelig turen ned og gikk fem på Hoho Den er sur da! (Hvorfor er pappa'n din hjemme så tidlig? ) Alle papper jobber fra 09-16 så klart. Ikke 1. april Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Er det bare jeg som synest at 1. April kan måles med bursdag, julaften og nyttårsaften? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 PS.NO Aprilsnarr: I sammenheng med introduseringen av Blu-Ray-standarden har kulturdepartementet bestemt at alle utleide Blu-Ray og DVD plater nå må spoles tilbake før de blir levert tilbake. Plater som ikke er spolt tilbake må påberegne seg et straffegebyr på kr 200,- Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Haha! :!: Mamma hadde gått på den Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=513921 Håper dette er en aprilsnarr! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gamespot har en ganske fin en. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=513921 Håper dette er en aprilsnarr! Det håper jeg også, bare synd det ikke går utover lærerne Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Gamespot har en ganske fin en. Ser ingen Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Prøv denne linken da. Hva handler den om? Det er mange artikkler. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Rock Band på PSP, Wii Fit Cheats, Guitar Hero: Handcramps Solos med 5 minutter lange soloer fra Dragonforce. Virket alt det seriøst? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 På TG i år blei eg frastjålen øskja til flatskjermen min. Så eg sende mail til dei eg kjøpte den hos og lurde på om det var muleg å skaffe ny. Fekk ikkje svar på ei stund så eg sende ny på lørdag. Idag fekk eg svar: Hei! Svara deg på den første og meinar eg…. Men det eg skreiv var at me ikkje klarar og skaffe orginalembalasje… me har gjort det ein gang tidlegare i ein forsikringssak, og da kosta eska 1050kr og det er det vel ikkje verdt? Så eg svarde at sist eg sjekka kalendaren var det første april og ba om å få ny mail i morgo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Prøv denne linken da. Hahaha, rå april spøk ! "Preview: Half-Life 2: Episode 3 Alyx dies. Ooops. pretend you didn't hear that. " Lenke til kommentar
lilko Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 På TG i år blei eg frastjålen øskja til flatskjermen min. Så eg sende mail til dei eg kjøpte den hos og lurde på om det var muleg å skaffe ny. Fekk ikkje svar på ei stund så eg sende ny på lørdag. Idag fekk eg svar:Hei! Svara deg på den første og meinar eg…. Men det eg skreiv var at me ikkje klarar og skaffe orginalembalasje… me har gjort det ein gang tidlegare i ein forsikringssak, og da kosta eska 1050kr og det er det vel ikkje verdt? Så eg svarde at sist eg sjekka kalendaren var det første april og ba om å få ny mail i morgo Glad for at ikke alle er 100% alvorlige hele tiden, spesielt ikke idag ;-) Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) IGN har en finfin filmtrailer. Lurer på hvor mye tid/penger de har brukt på denne spøken. Endret 1. april 2008 av vStyle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå