snoemann Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Mye bra bilder her, likte 9. April bildet veldig godt! =) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Jeg vil ha mer. Hehe, har dessverre falt litt av vognen, men skal prøve å rake sammen noen bilder jeg har tatt i det siste. Mye bra bilder her, likte 9. April bildet veldig godt! =) Takk Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Hei alle sammen! Falt litt av en liten stund her. Vært en del annet å gjøre, samt reisen min til Irland. Skal prøve å ta igjen litt datoer nå.. 11. april Egentlig ikke noe superspesielt ved dette bilde, men jeg fikk en god følelse av minimalisme selv om det egentlg er ganske mye rot i toppen av bilde. 14. april Tok dette bilde fra flyvinduet på vei over til Irland. Ganske tunge skyer som gav kraftig skygge under noe som gir meg en ypperlig mulighet til å leke med kontraster. Kanskje kommer det flere bilder i kveld - eller i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå