Marthe-Ma Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Wow 4 April ble veldig veldig bra. Skarpheten gjorde seg veldig bra, men det som fullfører bildet for min del er dybden som persiennene gir bildet. Nydelig og beroligende bakgrunn. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Hyggelig å høre at du likte det. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Likte veldig godt bildet ditt fra 3. april. En flott idé Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) 5. april Litt lat dag. Tok for det meste tullebilder, men fikk presset frem ett bilde som jeg kan legge ut. Ble fornøyd med to andre kattebilder også, men tenkte at jeg ikke skulle ha to med samme motiv på rad. Exposure time: 0.005 F number: 2.8 ISO speed rating: 100 Lens focal length: 50 Link til noen flere bilder. Endret 5. april 2008 av gorpium Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) 6. april *Gjesp* I dag hadde jeg iallfall ikke tenk til å gjøre så mye med bilder - selv om det var en formidabel vårdag i Bergen. Det gikk så at jeg måtte lage meg noe mat, nudler, og mens jeg ventet på at de skulle bli ferdig tok jeg frem kamera, satt blitzen på høyhast- ighet og satt kranen på. Vannbilder.. Exposure time: 0.01 F number: 2 ISO speed rating: 100 Lens focal length: 50 De andre bildene kan tittes på her. Kommentarer er velkomne Endret 6. april 2008 av gorpium Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Likte veldig godt det første bildet i vannkran-serien. Fikk mer snapshot-følelse av det du valgte. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Aha. Ja, kanskje de andre var mer originale, men jeg tror jeg valgte det andre grunnet skarpheten og minimalismen ved det. Vi får se om det kommer flere vannbilder ut i måneden hvor jeg faktisk prøver å ta litt mer oppstilte bilder. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Forsinket 7. april Har hatt mye å gjøre, så har ikke fått tatt så mange bilder utenom noen fra en dugnad shoot jeg hadde med noen. Enkelt blitsoppsett med vind fra forskjellige vinkler - behind the scenes Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Veldig veldig bra. Flott bevegelse og lyssetting der. Godt jobbet Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Fikk ikke tatt noen spesielt gode bilder i går, så rett over på.. 9. april Fikk meg en radio trigger til hot-shoe blitsen min i dag, men har ikke prøvd den ut så veldig mye, men fikk et bilde som jeg føler at er veldig intens. Blits ligger på venstre side av strålen. Endret 10. april 2008 av gorpium Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 10. april Ble ikke så mange bilder i dag dessverre. Tok vel rundt to som jeg ble fornøyd med. Dette vant.. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Meget høy kvalitet på bildene du legger ut. Portettet var spesielt flott. Dagens bilde var også bra, men skulle likt å ha sett fuglene enda bedre. Kanskje fått dem i en silhuett til og med, men skjønner at det kan være veldig vanskelig. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Takk Marthe-Ma - hyggelig å høre positive tilbakemeldinger på bildene mine. Mulig jeg kunne fått de litt mer med, men jeg prøvde å få fokuspunktet til å være midtstilt. Skal se hva jeg kan gjøre for å få fuglene litt mer frem. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kjøp det dyreste brødet du finner Har hørt at fugler begynner å bli kresne på lokkemat. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Hehe, har tenkt på det en stund nå - hvorfor har jeg ikke kjøpt med noe lokkemat? Får vel gjøre det når det blir litt varmere ute. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hehe, har tenkt på det en stund nå - hvorfor har jeg ikke kjøpt med noe lokkemat? Får vel gjøre det når det blir litt varmere ute. Duene hater deg nok for det Det dukker opp mye flotte bilder her. Stå på. Ha en god helg Endret 11. april 2008 av Dewil Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Takk Dewil God helg til deg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå