bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 lol, denne posten har sklidd skikkelig ut, er lei meg for det jeg har bidratt med, skal aldri legge til en smily eller en liten lol på noen post lenger edit: er faktisk den eneste posten jeg har posta i min historie med kun enn bite liten kommentar, som f.eks. lol eller en smily Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Under humor og andre latterlige tråder er det liten eller ingen vits i å skrive en Dickens roman om innlegget som har blitt postet. At du da skriver lol eller tar en liten synes jeg er helt greit. Jeg synes faktisk det er bedre at folk svarer med det enn å skrive old,sett før, velkommen etter etc etc. Tros alt sier mer enn et dårlig besvart innlegg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 helt enig med deg der dmpower, hva er vel verre en old osv? bare spam er det! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ojoj. Rekordene flommer inn her. Til tross for litt overtrøtt-humor og m0ng0 innlegg på slutten er dette den lengste linken hittil på mobilforumet!!!!!!! CHEERS!!!!!!! Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Tullinger alle sammen, missbruk av temaet. Slikt tull og dritt hører under andre kategorier :wink: Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Endelig fått meg BT-adapter, men sliter. Noen som vet hvordan jeg kan sette baud på COM'n til 115200? Finner ikke noe sted der det er mulig. Har MSI BlueTooth Key. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er det ikke Usb a? Viss ja, så trenger du ikke å stille inn på no baud greier........... Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er det ikke Usb a?Viss ja, så trenger du ikke å stille inn på no baud greier........... Den er USB, ja. Sikker på det? Den blir jo behandlet som "COM" av XP. Får opprettet en kontakt i "My Bluetooth Places", men får ikke noen programmer til å fungere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå