Gå til innhold

T68i som fjernkontroll til PC'n

bzzlink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så det går ikke an? å sende SMS fra pc'en via mobilen? jeg har nå gjort det via IR på en gammel nokia, så jeg kan egentlig ikke tenke meg at ikke det skulle la seg gjøre via blåtann...

men med tanke på dine andre poster her så tar jeg vel også dette "utsagnet" med en klype salt...

bertie

Lenke til kommentar
OK da jeg vet det går. Skjønner bare ikke poenget med å gjøre det. Dønn bortkasta tid spør du meg

idiot! Kan du ikke bare la være å poste dersom du ikke vet svaret. Hele Norge trenger ikke å vite hva du synes eller ikke synes om dette temaet. Det ble stilt et teknisk spørsmål ikke en vag meningsutveksling. Dersom du absolutt må fortelle verden om meningene dine kan du poste på forumet her under politikk eller søppel. Eller du kan ringe en venn. :o

Lenke til kommentar

scirocco: Du utviser en total mangel på intelligens. Måten du argumenterer på passer best i steinalderen. Det er trist at vi har sånne som deg i dette forumet. Du får tenke litt bedre neste gang du skal si noe, og kanskje finne på noe selv, ikke bare rakke ned på andre.

Lenke til kommentar
scirocco: Du utviser en total mangel på intelligens. Måten du argumenterer på passer best i steinalderen. Det er trist at vi har sånne som deg i dette forumet. Du får tenke litt bedre neste gang du skal si noe, og kanskje finne på noe selv, ikke bare rakke ned på andre.

at jeg gidder å poste et svar på denne tråden til deg er utrolig FutureX :smile:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
lol

hvis jeg skiver lol eller legger på et smiliefjes, får jeg registrert en ekstra post da?

Nei men hvis du poster et smilefjes eller poster lol så får du en ekstra post på kontoen din. Flott hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...