Gå til innhold

T68i som fjernkontroll til PC'n

bzzlink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de får ikke inn flere på kompett før 31.03. Går du 30 meter lenger ned i møllergate (til gamle IQ data) får du den for samme pris

Er litt lenger enn 30 meter å gå dersom du bor i trondheim ...

Samme hvor du bor. det er fremdeles 30 meter fra komplett til den andre butikken (som jeg ikke husker hva heter. Het IQ data før)

Lenke til kommentar

nå har jeg hørt det også... En tråd er da vel aldri for lang! Hva skulle gutta i "siste ordet..."-tråden gjort da da?

må bare si at den blåtannadapteren må være noe av det beste jeg har kjøpt til dataen det siste året...

bertie

Lenke til kommentar

har et problem med min bluetoothmodul. kan ikke sitte på dass å styre musikken. mobilen mister oppkoblingen bare et par meter unna synsidde av døren til datarommet. Har Billionton bluetoothmodul (usb) til maskina. er det bare den dritten som suger, eller er det noe rart stoff i veggene som absorberer blåtannstråler?

Hvilket er i så fall best?

Lenke til kommentar
har et problem med min bluetoothmodul. kan ikke sitte på dass å styre musikken. mobilen mister oppkoblingen bare et par meter unna synsidde av døren til datarommet.

Prøv å fest blåtann dingsen på en USB kabel da vel. Hengen opp på veggen eller no. Antennen i Bluetooth adapterne skal ikke være retningsbestemte, men det er i teorien.

Og ja det kan være et stoff i vegga som suger opp signalene, blåtannsignalene er ikke særlig glad i metall f.eks. Eller kan det jo være at du har mange andre ting som går på 2,4Ghz båndet... trådløse mus, tastatur, hodetelefoner osv kan virke forstyrrende, selv om det i teorien :roll: ikke skal ha noe å si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...