sdasdsad Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Asus r0x0rs, så jeg har ikke MSI Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Asus r0x0rs, så jeg har ikke MSI Da er du nok fucka edit: Komplett har forøvrig en MSI usb sak til 350 kr da... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 de får ikke inn flere på kompett før 31.03. Går du 30 meter lenger ned i møllergate (til gamle IQ data) får du den for samme pris Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 de får ikke inn flere på kompett før 31.03. Går du 30 meter lenger ned i møllergate (til gamle IQ data) får du den for samme pris Er litt lenger enn 30 meter å gå dersom du bor i trondheim ... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 prøv å send en mail og hør med dem da vel... bertie Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 de får ikke inn flere på kompett før 31.03. Går du 30 meter lenger ned i møllergate (til gamle IQ data) får du den for samme pris Er litt lenger enn 30 meter å gå dersom du bor i trondheim ... Samme hvor du bor. det er fremdeles 30 meter fra komplett til den andre butikken (som jeg ikke husker hva heter. Het IQ data før) Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Denne tråden er for lang. avslutt den nå Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Denne tråden er for lang. avslutt den nå Klart, den blir jo enda lengre når noen skriver sånne tåpelige kommentarer hele tiden. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 nå har jeg hørt det også... En tråd er da vel aldri for lang! Hva skulle gutta i "siste ordet..."-tråden gjort da da? må bare si at den blåtannadapteren må være noe av det beste jeg har kjøpt til dataen det siste året... bertie Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 har et problem med min bluetoothmodul. kan ikke sitte på dass å styre musikken. mobilen mister oppkoblingen bare et par meter unna synsidde av døren til datarommet. Har Billionton bluetoothmodul (usb) til maskina. er det bare den dritten som suger, eller er det noe rart stoff i veggene som absorberer blåtannstråler? Hvilket er i så fall best? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Denne tråden er kjedelig. Avslutt den straks. Hilsen forum-politiet Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har Billionton selv og den funker bra det. har ikke prøvd den mens jeg driter, men den funker i stua som er 2 murvegger unna pcn. Bluetooth er perverst moro! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ahh, god "nyhet"! Har ikke fått med meg det programmet før nå. Elseker min T68! *smask* Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Denne tråden er kjedelig. Avslutt den straks. Hilsen forum-politiet Lyst på en t68 trykket lang oppi toer`n? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Denne tråden er kjedelig. Avslutt den straks. Hilsen forum-politiet Det smalt fra rette rævva ja... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 har et problem med min bluetoothmodul. kan ikke sitte på dass å styre musikken. mobilen mister oppkoblingen bare et par meter unna synsidde av døren til datarommet. Prøv å fest blåtann dingsen på en USB kabel da vel. Hengen opp på veggen eller no. Antennen i Bluetooth adapterne skal ikke være retningsbestemte, men det er i teorien. Og ja det kan være et stoff i vegga som suger opp signalene, blåtannsignalene er ikke særlig glad i metall f.eks. Eller kan det jo være at du har mange andre ting som går på 2,4Ghz båndet... trådløse mus, tastatur, hodetelefoner osv kan virke forstyrrende, selv om det i teorien ikke skal ha noe å si Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Denne tråden er kjedelig. Avslutt den straks. Hilsen forum-politiet Når ble DU moderator??? Ps. Dette er nok en av de lengste trådene iforumet noensinne. Hjelp til å lage den lengst!!!!! :wink: Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Haha skjønner dere ikke at det var en parodi på noen folk her. De som prøver å bestemme hvor gamle tråder man får svare på og sånn. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Haha skjønner dere ikke at det var en parodi på noen folk her. De som prøver å bestemme hvor gamle tråder man får svare på og sånn. Å JA!!!! HAHAHA!!! HOHOHO!!! HIHIHI!!! LOL!!! ROFL!!! "Ironisk latterkrampe" Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ps. Dette er nok en av de lengste trådene iforumet noensinne. Hjelp til å lage den lengst!!!!! :wink: tror denne er lenger men den er vel og merke ikke på mobilforumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå