Staalkontroll Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Alt dette snakk om blå tann å pc'en å sitte på dass å være dj er jo helt konge...Bestilte akkurat min t68i nå for 5 min...grunner var nok at det virket så fet....!! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Alt dette snakk om blå tann å pc'en å sitte på dass å være dj er jo helt konge...Bestilte akkurat min t68i nå for 5 min...grunner var nok at det virket så fet....!! Hehe, sonyericsson burde jo virkelig reklamert mer for dette. Du er ikke den første som har kjøpt seg t68 etter bare å ha lest denne tråden. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hehe /me også!!!!!! er fett!! kjøpte for ei uka sia hail to the king! (bzzlink) Lenke til kommentar
josh82 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en billig bluetooth adapter til t68i..... Den billigste komplett hadde er utsplgt og kommer ikke inn igjen før 31 mars... :oops: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en billig bluetooth adapter til t68i..... Den billigste komplett hadde er utsplgt og kommer ikke inn igjen før 31 mars... :oops: Faen! Nå har komplett utsatt den fra først 18 feb og derretter har de skiftet dato hver uke. Det siste er altså 31 mars Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 vet, vet.. måtte fjerne key'en min fra bestillingen for å få tilsendt resten av pakken. har ventet i 3 uker allerede :/ Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 noen som vet hvem som er importør til MSI? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 for de som er i Oslo. Var i Møllergata hos Komplett, og de hadde ikke inne den MSI-bluetooth'en, men 50 meter unna, hos Digital Impuls hadde de... og JA, det er fett med blåtann! 8) bertie Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 noen som vet om noen andre blåtann program? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 har et annet spm: Fikk et sett med tråløst tastatur og mus for en tid siden. musa var ne dritt så jeg tror jeg kjøper ny. kan jeg da burke den gamle til fjernkontråll. legge til noen snarveier i winamp eller noe sånt? edit. skrive leifer Lenke til kommentar
Makkak Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har fulgt denne tråden. Og fikk handlet meg en t68i for en billig penge av en kompis. Er det eneste jeg trenger nå en sånn blåtann til å ha i pc'n?? Har mobil alt som skal til..? ser bare noe ir greier her. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Gleder meg utrolig til å teste ut dette... Men de får pokker meg ikke bt adapter før den 30 på komplett... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Gleder meg utrolig til å teste ut dette... Men de får pokker meg ikke bt adapter før den 30 på komplett... Ser det er noen i tråden som har kjøpt hos digital impuls i oslo. Skriv en mail til dem og hør om dem kan sende deg en. [email protected] www.digitalimpuls.no Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 prisen var faktisk samme som hos komplett, og samme varenummer, hvis det var noen som lurte på Digital Impuls bertie Lenke til kommentar
josh82 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Noen som vet åssen jeg kan bruke den det programmet med den bluetooth adapteren som følger med microsoft wireless intellimouse explorer for bluetooth, har win xp sp1 engelsk Lenke til kommentar
Devine[] Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Til dere som har problemer med at mobilen jobber sent, hvor gamle simkort har dere? Selv har jeg hatt samme simkort nesten siden Konfirmasjonen min, altså over 4 år siden, men når jeg kjøpte min forrige telefon for 6-7 måneder tilbake fikk jeg beskjed om at jeg burde få meg nytt simkort, hvis ikke ville dette gjøre mobilen treig. Nå har jeg midlertidig klart å ødelegge telefonen, og skal investere i ny. Enten 6310i Silver, eller t68i. Denne threaden gir meg veldig lyst å kjøpe Ericsson-telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har hatt T68/i i snart i snart 2 år men har jo ikke blåtann på PC'n. Bestille den NÅ hehe Virka dritt fett Sony-Ericsson Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 er det samme hvlken adapter man kjøper? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 finnes det ikke noe billigere bluetooth adapter enn til ca 400kr? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 finnes det ikke noe billigere bluetooth adapter enn til ca 400kr? Dersom du har MSI hovedkort kan du jo kjøpe en sånn ekspansjonssak til 250 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå