Gå til innhold

T68i som fjernkontroll til PC'n

bzzlink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen... msi virker jo ikke på Windows NT jo!

det er litt kjipt... tenkte å koble telefonen til datamaskinen(e) på skolen... det hadde vært litt tøft...

men skolen vår har dritt maskiner og Windows NT... ingenting virker på NT, det er dårlig...

Lenke til kommentar

Har brukt bluetooth mellom t68i og pc i et halvt år og det er virkelig praktisk, spesielt med styring av lyd og bilde.

Liker også backup funkskjonen, greit å vite at vist du mister telefonen er det bare å legge alt tilbake på en ny en uten at du har mistet så mye som en melding engang.

Får også opp tekstmeldinger på pc skjermen og kan svare raskt og enkelt via tastaturet.

LENGE LEVE SONY ERICSSON!! :woot:

Lenke til kommentar
ok, nå har jeg kjøpt det da, men når jeg skal kontrollere winamp så får jeg beskjed om å ha over 12 sanger i playlist, men det har jeg jo!! noen som kan hjelpe?

Prøv med en annen versjon av winamp. Jeg bruker 2.50. Fant den på kazaa. Kan godt sende deg den, men da må du oppgi en annen mailadr enn hotmail (tar ikke imot over 1mb) eller kontakt meg på messenger

Lenke til kommentar
tøft.. funker det med t68 som er oppgradert å? eller skal jeg kaste den i dass snart? om jeg kan bruke den som fjernkontroll så beholder jeg den litt til.. foresten den jevlig dårligste mobilen jeg noen gang har eid ! så jevli treg å så mye bøg? herregud for noe dritt.

Slett alle SMS som ligger på SIM kortet. Telefonen blir MYE raskere dersom du bare bruker telefonminnet.

Lenke til kommentar

I artikkelen på forsiden står det at PC Control er et nytt program,

en kan vel ikke akkurat si det, da må en også si at t68i er en ny mobiltelefon.

Sist programmet var oppdatert var jo i september i fjor, og tildligere versjoner har jo vært ute lenge før det.

Så å kalle dette en nyhet er vel å gå litt langt. eller?

Lenke til kommentar
[..]men for oss vanlige er det jo noe nytt som vi ikke har sett før.

Oss vanlige? Hvem i alledager er det da?

Jeg har ikke T68 eller noen annen mobil med BT og tilogmed jeg har vist at dette programmet har eksistert lenge. Dessuten lønner det seg å gjøre litt research før man skriver en artikkel... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...