Jeg_har_en_p800(= Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Desverre, fungerer bare på Ericsson telefoner med blåtann T39, T68 og R520 eller hva den nå heter den svære klumpen. da går det vel på SE p800 også da Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 faen... msi virker jo ikke på Windows NT jo! det er litt kjipt... tenkte å koble telefonen til datamaskinen(e) på skolen... det hadde vært litt tøft... men skolen vår har dritt maskiner og Windows NT... ingenting virker på NT, det er dårlig... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 yeah! takk for info.. kjøpt T68i midnight gray i midttimen i dag (kun 600 grunnet forsikringen på min 8310 som gikk i dass) nå lades den opp... Blåtann here I come!!! Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 da går det vel på SE p800 også da Vet ikke sjekk ut forumet på www.christersson.org Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 yeah! takk for info.. kjøpt T68i midnight gray i midttimen i dag velkommen til det glade t68i-fellesskap. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har brukt bluetooth mellom t68i og pc i et halvt år og det er virkelig praktisk, spesielt med styring av lyd og bilde. Liker også backup funkskjonen, greit å vite at vist du mister telefonen er det bare å legge alt tilbake på en ny en uten at du har mistet så mye som en melding engang. Får også opp tekstmeldinger på pc skjermen og kan svare raskt og enkelt via tastaturet. LENGE LEVE SONY ERICSSON!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 yeah! takk for info.. kjøpt T68i midnight gray i midttimen i dag velkommen til det glade t68i-fellesskap. skal til byen (iqdata) og kjøpe bluetooth saken om et kvarter.. var utsolgt på komplott.... *Glede seg som en unge* Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ok, nå har jeg kjøpt det da, men når jeg skal kontrollere winamp så får jeg beskjed om å ha over 12 sanger i playlist, men det har jeg jo!! noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 ok, nå har jeg kjøpt det da, men når jeg skal kontrollere winamp så får jeg beskjed om å ha over 12 sanger i playlist, men det har jeg jo!! noen som kan hjelpe? Prøv med en annen versjon av winamp. Jeg bruker 2.50. Fant den på kazaa. Kan godt sende deg den, men da må du oppgi en annen mailadr enn hotmail (tar ikke imot over 1mb) eller kontakt meg på messenger Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 noen som har en t68i til salgs? eller vet om web-butikker der de selges billig? :smile: takker for svar Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 noen som har en t68i til salgs? bruktmarked.hardware.no eller vet om web-butikker der de selges billig? :smile: prisguide.hardware.no Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 tøft.. funker det med t68 som er oppgradert å? eller skal jeg kaste den i dass snart? om jeg kan bruke den som fjernkontroll så beholder jeg den litt til.. foresten den jevlig dårligste mobilen jeg noen gang har eid ! så jevli treg å så mye bøg? herregud for noe dritt. Slett alle SMS som ligger på SIM kortet. Telefonen blir MYE raskere dersom du bare bruker telefonminnet. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Noen som gidder å poste opp noen bilder av hvordan det ser ut på mobilen? Vurdere å kjøpe me t68i ette rjeg leste denne posten. jeg hadde tenkt å kjøpe meg t300 før det... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg kan godt ta noen bilder i ettermiddag, men har ikke skaffet meg noen egen webside enda :oops: Noen som tar på seg oppgaven å legge de ut? bzzlink Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 lag deg en konto på www.home.no .. så kobler du deg opp til ftp.home.no med brukernavn og passord. tar deg 5 min. å gjøre. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg kan godt ta noen bilder i ettermiddag, men har ikke skaffet meg noen egen webside enda :oops: Noen som tar på seg oppgaven å legge de ut? bzzlink Send meg en mail, så legger jeg opp bildene Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 I artikkelen på forsiden står det at PC Control er et nytt program, en kan vel ikke akkurat si det, da må en også si at t68i er en ny mobiltelefon. Sist programmet var oppdatert var jo i september i fjor, og tildligere versjoner har jo vært ute lenge før det. Så å kalle dette en nyhet er vel å gå litt langt. eller? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Vel, det er jo mulig, men for oss vanlige er det jo noe nytt som vi ikke har sett før. Da jeg skrev artikkelen visste jeg ikke dette og beklager det! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 [..]men for oss vanlige er det jo noe nytt som vi ikke har sett før. Oss vanlige? Hvem i alledager er det da? Jeg har ikke T68 eller noen annen mobil med BT og tilogmed jeg har vist at dette programmet har eksistert lenge. Dessuten lønner det seg å gjøre litt research før man skriver en artikkel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå