Yawa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hei, noen som vet om et bra program man kan lage film ut ifra en serie med bilder? Jeg må ha et program jeg kan legge til musikk, kunne panorere og zoome inn/ut på bilder, kunne legge til rammer. Mulig for farge effekter hadde også vert greit Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Testa windows movie maker som følger med windows? Dette har ihvertfall noen av funksjonene du spør etter. Evt kan du teste ut microsoft photostory, mener å huske at dette kan lastes ned gratis fra microsoft sine sider. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Du kan prøve JPGvideo som konvertere en rekke jpg-bilder til en videofil. Den bruker de video-kodekene du måtte ha installert på maskinen. nb: Det er ikke jpgavi du skal laste ned, den er ikke gratis. Fort gjort å overse. Lenken til jpgvideo finnes i menyen til venstre. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) JPGVideo passer ikkje til det trådstartar vil ha, ettersom det kun set bileta saman til ei videofil. Passer fint for timelapse, men når ein skal leggje til musikk, panorering og zooming m.m. so passer det heller dårleg. Microsoft Photo Story, som heilt rett kan lastast ned gratis frå Microsoft sine sider, høver betre, då ein der kan gjere alt det trådstartar ynskjer med unnatak av å leggje til rammer (trur eg). Eit liknande program som har vorte anbefalt nokre gonger her på forumet, men som ikkje er gratis, er Photodex ProShow Gold. Her har ein ogso mogelegheit til å lage DVD-ar utan bruk av andre program. Skal ein tilpasse bileta til musikken er nok Moviemaker enklare, då ein der har ei tidslinje, og det er lettare å endre lengda på enkeltbileta. Redigert: La til ein link. Endret 1. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Denne fungerer sikkert og til ditt bruk, DVDFlick. Gratis er den og. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå