mave-x Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har nettop startet mitt første klan, og trenger side og banner o.s.v. Hjelp hadde vært fint . Det er Cs og klanen heter akatuski, noen som gidder å lage banner for meg plz , are noob i sånt, men ikke i cs xD Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Kan noen lage en banner elr clan logo til meg? Hvor kan jeg lage klan side? Folk som vil joine kan poste her elr kontakte m4r3ns1us på steam elr [email protected] Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kansje litt vanskelig for folk å lage banner, uten å vite hvordan du vil ha bannern? There ya go Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Kansje litt vanskelig for folk å lage banner, uten å vite hvordan du vil ha bannern? There ya go lol, fortjente den der, men ok, bilde av hva som helst som har med naruto elr cs hvor det står akatuski fornøyd nå ? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Myyye bedre Du syns ikke noe om bildet mitt altså? Med "litt" hjelp fra Il Duce så ble dette resultatet Endret 1. april 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
realnils Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Profft! Godt jobba Magnus! Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Profft! Godt jobba Magnus! Bildet var ok, så da får jeg leke litt med paint og PS for å lage selv, men takk likevel Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Profft! Godt jobba Magnus! Ntååh, thank you Ok, sorry for litt for mye off-topic. Trur det er en del folk som lager banners på catch-gamer forumet, hva med å spørre der? Ja veit, det er mange fjortisser der, men alltids noen hyggelige og Endret 2. april 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå