RulleRimfrost Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg vurderer å skifte ut min trofaste Technics fra 91' med en slik fancy surroundforsterker. Men et lite problem oppstår. Alle disse japse-kraftverkene er så høye, mens jeg ønsker å plassere den et trangt sted. Den bør derfor ikke være høyere enn ca 12 cm om den vil puste... Har sett at Cambridge Azur passer fint, men finnes det noen andre ? (Cambridge switcher f eks ikke lyd over HDMI) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 De ville jeg lett etter noen digitale forstekere, de tar mye mindre plass. Husker ikke i farten hvem som produserer det når det kommer til surround... Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Siden du ikke nevner noe om pris: Arcam Solo Movie. Vil vel koste noe slik som 25 lapper tipper jeg når den kommer i butikken. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Heh. Skulle nok gjerne, men grensen ligger noe lavere.. Har egentlig bestemt meg for å stikke innom HiFi klubben i morra å kjøpe en Cambridge 540R v2, og samtidig finne ut hvilken sub jeg trenger. Har hørt rykter om at den kan virke noe tynn, og jeg har bare noen små Paradigm stativhøytalere... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva menes med at den er tynn? Lite effekt? Lys klang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå