RandiA Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fine farger og bra komponert, god tittel også. RandiA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Nei huff, lenge siden nå. Exif: Lukker: 1/125 Blender: f/6 Brennevidde: 60mm Grått, men våren kommer Endret 14. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nei huff, lenge siden nå. Exif: Lukker: 1/125 Blender: f/6 Brennevidde: 60mm Grått, men våren kommer fasinerende bilde, det er tydelig at du har lagt på endel uskarphet i etterkant, noe som i dette tilfellet fungerer utrolig bra. fikk følelsen av at jeg satt og så Thomas Lokomotivet med guttungen, bildet hadde en følelse av å være en miniatyr, noe den tydelig ikke er. takk for at jeg fikk se Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Grått, men våren kommer: Mektig den vårfossen der ja, "dystre" farger som passer til stemningen... RandiA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Beste jeg fikk til på turen idag.... Exif: Lukker: 1/250 Blender: f/5.6 Brennevidde: 200mm "Forfallen" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei huff, lenge siden nå. Grått, men våren kommer Fin presentasjon av en vårfoss. En ting jeg likte godt med bildet, er at du har brukt en vettug lukkertid, slik at fossen ser ut som en foss. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Beste jeg fikk til på turen idag.... Interessant bilde det der, fine farger på en merkelig innretting... :!: RandiA Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Hvordan likte dere dette bildet? Passet det at varden var så svart på toppen, og sola så utbrent? Exif: Lukker: 1/5000(javell ja, var ikke dette litt kjapp lukker?Hadde det på Av) Blender: f/7.1 Brennevidde: 50mm Varde- med solnedgang Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Har vært en sløv aprilfest for meg, ene og alene kan jeg skylle på meg selv, ikke vært nok lysten til å gå ut, men har ellers hatt en travel hverdag. Dagens bilde blir bare en innsprøytning, ikke noe teknisk bra synes jeg. Exif: Lukker: 1/50sek Blender: f/7,1 Brennevidde: 50mm "Veien går videre" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå