Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 En ting vet jeg, Nintendo gjør alt for penger! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Til gjengjeld gir de oss spill som nesten renner over med kvalitet og finpuss. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og når ble IGN filmskapere? Står jo i den siste credit-tingen at det er IGN Productions (eller hva det var) som har laget filmen. Nei, enten blir det en grusom film, eller så var det en greit forseggjort aprilsspøk. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Selvfølgelig er det aprilsspøk. Så dere ikke når den liksom skulle komme ut? (1. april, 2009) Syns og huske at IGN gjorde noe av det samme for ett eller to år siden. Da hadde de liksom annonsert ett nytt Zelda spill, som var satt til fremtiden, også viste de oss masse screens osv Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Alle skjønner vel at det er en aprilsnarr. Men en dyr en. Faktisk, IGN har brukt CGI sekvenser på den såvidt jeg kunne se. Men litt for innlysende at den var falsk, dårlig skuespill osv. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) La oss nå slappe litt av og sjekke imdb....http://imdb.com/find?s=all&q=zelda+movie&x=0&y=0 WTF!?!?!?! Jaja, var noe i CGI'en som ikke virket helt overbevisende... Endret 1. april 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 La oss nå slappe litt av og sjekke imdb....http://imdb.com/find?s=all&q=zelda+movie&x=0&y=0 WTF!?!?!?! Jaja, var noe i CGI'en som ikke virket helt overbevisende... http://imdb.com/title/tt1181615/ Synes det var morsomt gjort av IGN Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Alle skjønner vel at det er en aprilsnarr. Men en dyr en. Faktisk, IGN har brukt CGI sekvenser på den såvidt jeg kunne se. Men litt for innlysende at den var falsk, dårlig skuespill osv. Jeg vet. Hovedpersonen snakket ikke engang... Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skjønte med en gang det var 1. April spøk, men det virka som om de hadde fått med seg storyen ganske spot on fra Ocarina of Time. Den traileren er bedre enn alle film-basert-på-spill filmer. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg synes nesten det var litt synd det bare var aprilsnarr... Med en bedre Link, Ganondorf og litt bedre CGI kunne dette faktisk sett virkelig bra ut.. Om det noensinne kommer en Zelda-film så kommer den garantert ikke til å virke like lovende som denne aprilspøktraileren gjør.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Utvilsomt en av de bedre og mer velgjorte aprilspøkene der ute. Og det hadde faktisk vært kult med en Zelda-film. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 skulle zelda blitt film ville jeg vertfal hatt det som film trilogi siden trur det hadde blit teit med bare 1 2 timers film på zelda liksom..... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Oi! Bra jobba IGN! Zelda hadde gjort seg som film tror jeg også! Jeg hadde i alle fall kjøpt det! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Var det ikke selveste John Rhys-Davies som spilte monsteret/demonen med sverdet i traileren, eller tar jeg brutalt feil nå? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har nå slått sammen en annen tråd om dette som var i den generelle delen av spillforumet. Derfor kan det være litt dårlig sammenheng mellom noen poster. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Mods bruker og stenge 1.Apriltråder. Så TCi har gitt velsignelse på at dette filmprosjektet skal bli ferdig. Jeg skulle ønske at dette ikke er en Aprilspøk! Noen som har IMDbPro eller orker og skaffe seg en 14dagers trail? http://imdb.com/title/tt1181615/ Står vell: You fool. 1.April Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Haha! Morsom.. "Well excuuUUUuse me, Princess!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå