Jakoozie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 her Det ser ut som IGN virkelig har lagt seg i selen for å lage en storslagen aprilsnarr i år. Ser ut som de til og med har lagt en nesten-ok trailer til "filmen" Hva tror dere? Er den ekte ( :!: ) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ville garantert dratt på kino og sett den hvis dette var realitet Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, sykt. Kudos til IGN. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) hmm mulig aprilsnarr eller? http://www.byond.com/developer/forum/?id=622714 Endret 1. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 What? Det der så jo helt amatør ut da, Uwe Boll er jo Hitchcock i forhold til det der. Jeje. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den ser jo totalt lav budsjetts ut! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, utrolig bra! Om det ikke hadde vært 1. April så hadde jeg begynt å glede meg øyeblikkelig! Når jeg tenker meg om så hadde jo Zelda blitt en ganske bra adventure film..for ikke å snakke om trilogi eller noe.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Traileren var selvsagt veldig lavbudsjett-aktig, det er tross alt en spillside som har "laget" den, med egne midler, ikke et stort filmselskap. Men merket jeg faktisk har lyst på en Zelda-film Deler av det hele var faktisk veldig kult, spør du meg. Hvis et stort selskap hadde fått lisens og virkelig spyttet inn masse penger i en stor produksjon, hadde jeg blitt sjeleglad. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) IGN har den første trailereren fra den første spillefilmen basert på Zelda-universet. lenke Endret 1. april 2008 av theMar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skal Zelda-franchisen også ødelegges nå? Jaja, hadde vel ikke forventet noe annet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, de har tilogmed erstattet Link's blonde lugg med sånn kommunebrunt mannen-i-gata hår. ILLE Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har dere glemt hvilken dag det er i dag? Lenke til kommentar
BlodHarry Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tror ikkeno på den der før de står på sitt i morgen også.. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 He he he... Med tanke på at det er 1. april og kvaliteten på den videoen tror jeg ikke at vi trenger å bekymre oss noe nevneverdig Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 får håpe dette ikke stemmer ass...så mer ut som en komedie jo...så dere ossen ganondorf så ut eller?? han var jo helt fucka....håpper dette er tull ass Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Men likevel imponerende bra laget med tanke på at det er en 1.aprilspøk.. Med litt mer penger og riktige folk i rollene så kunne faktisk The Legend of Zelda blitt en bra film.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gadd ikke engang se traileren, så aner ikke hvordan den ser ut. Greit det er første april, men tenk på hvor mange andre spillserier som blir elendige filmer. Det er bare et tidsspørsmål før vi får en Zelda-film. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Alt var vel bra, bortsett fra Ganon. Uff, han var støgg Skjønte at det var aprilsnarr med en gang, og ble derfor ganske overrasket over hvor bra traileren var for å bare være tull. Applaus for IGN. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tror nok ikke Nintendo lar noen fucke opp Zeldaserien.. De har nok lært etter Super Mario-filmen som kom på nittitallet en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå