Magpal Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hmm.. Det er nå snart ja.. Og jeg som hadde tenkt til å sitte inne til jeg var ferdig med MGS 4 (som kommer i morra ) Edit: Skal vi si søndag kl. 12 eller noe? Lørdag er det vel gratiskonsert i bjergsted som jeg skal på ihvertfall Edit2: Med togstasjonen (?) 12 høres fint ut for min del. Blir nok en bra konsert i bjergsted ja. Er mye bra navn i år. Dvs. iallefall National Bank og Dance with a stranger. Må nok knipse litt. Endret 12. juni 2008 av Pallesen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Da ble den fototuren for min del dratt ned i dass. Må fikse mopeden for noen deler skal til lakkering på mandagen. Men dere for ha det kjekt, måtte dette ikke bli den siste turen. Og kanskje noen litt oftere turer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har vi kommet frem til hvor vi skal? Foreslår en gåtur i gamle Stavanger. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har vi kommet frem til hvor vi skal? Foreslår en gåtur i gamle Stavanger. Som en start kan vel det funke, men etterhvert kan vi kanskje trekke litt ut? Det er meldt regn, så vi må kanskje ha en backup løsning i tilfelle. Hva med sommerfuglparken på sola om det regner? Noen forslag om det er pent vær? Har begynt å gå litt tom for ideer selv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Alle klar til i morgen da? Trist om jeg er den eneste som kommer Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Alle klar til i morgen da?Trist om jeg er den eneste som kommer Du kan vel alltid underholde deg selv Men ifølge det folk har sagt så tyder det på at det kommer ca 4-6stk. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Meg + dama kommer så lenge det ikke pøsregner Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg kommer. Hvor møtes vi? Siden pirja ikke kommer er det ikke vits i å møtes ved togstasjonen. Skal vi si ved posten? Evnt. om alle kjører kan vi jo bare møtes på en bensinstasjon i nærheten. Noen som var og knipset i bjergstedsparken i dag da? Regnet ganske godt i perioder, men fikk knipset litt innimellom. Har den fordelen med at jeg jobbet i mikserteltet, så jeg slapp å bli gjennomvåt.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg og dama kjører ihvertfall ikke. Greit å bare la det være togstasjonen i tilfelle noen som skal komme ikke sjekker denne tråden i kveld. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Da sier vi togstasjonen. Skal vi si ved hovedinngangen (inngangen med Breiavannet)? Hvor går turen? Endret 14. juni 2008 av Anderssb Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hovedinngangen it is. Jeg har foreslått gåtur igjennom gamle stavanger, og det har vel blitt foreslått sommerfuglparken på sola? Ellers er det ikke stort planlagt... Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Kan kanskje være greit med en oppdatert liste over de som blir med slik at vi vet at alle er kommet i morgen. Blir med (så langt): Pallesen Anderssb sn0dig (+ damå) Hille Sommerfuglparken høres ut som en god idé. Åpner kl. 12, så da passer det jo greit hvis vi møtes kl. 12. Leste på nettsiden at det koster 75 kr for å komme inn. Endret 14. juni 2008 av Anderssb Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kan kanskje være greit med en oppdatert liste over de som blir med slik at vi vet at alle er kommet i morgen. Blir med (så langt): Pallesen Anderssb sn0dig + kvinnfolk Hille Sommerfuglparken høres ut som en god idé. Åpner kl. 12, så da passer det jo greit hvis vi møtes kl. 12. Leste på nettsiden at det koster 75 kr for å komme inn. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Høres bra ut. Trenger vi utveksle telefonnr? Kan muligens være greit ved eventuelle forsinkelser, hvis noen er på feil plass osv? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) nr mitt er *fjernet* ser ut til at det blir finere vær enn forventet, så det er fint Endret 15. juni 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hvem lager tråd til bildene? Edit: Lagde like gjerne jeg Endret 15. juni 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Da var akam-stavanger's første tur over. Ble en bra tur med mye bra bilder. Forhåpentligvis kan vi få til et nytt møte om ikke så alt for lenge. Og kanskje også med litt flere? Det var jo flere som hadde meldt seg på, men ikke møtte, så det bør være mulig å samle flere. Endret 15. juni 2008 av Pallesen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hvem kom? Jeg for håpe det neste møtet ikke kræsjer med noe. Endret 15. juni 2008 av Pirja Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvem kom? Jeg for håpe det neste møtet ikke kræsjer med noe. Pallesen Anderssb sn0dig (+ damå) Hille Lenke til kommentar
kimare Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Bra dere omsider kom igang, jeg regner med dere laster opp noen bilder etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå