AnewZ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Pretty sure det passer for meg også ja Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Edit: sharpens his bat passa liksom ikke like bra inn ... og ikke vil jeg vite hva det skulle bety heller Hver gang jeg prater om my bat så er det et instrument som jeg definitivt ikke ville brukt bryne på. Huff og huff. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Edit: sharpens his bat passa liksom ikke like bra inn ... og ikke vil jeg vite hva det skulle bety heller Hver gang jeg prater om my bat så er det et instrument som jeg definitivt ikke ville brukt bryne på. Huff og huff. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg blir med hvis det blir søndag 15. juni. Kan dessverre ikke på lørdagen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Tar med dama om det er greit Hun er sånn halvveis fotointeressert (Interessert i meg, og jeg er veldig fotointeressert, så hun må vel kunne regnes som sånn halvveis interessert ) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 whaaat, damer :S Hehe, har vi kanskje en fin modell da? Men gutta, vi sier Søndag 18.juni 2008? Møtested. Ruten eller Togstasjonen i Stavanger? Lettest for meg Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har dere ikke kvinnelige innslag i akam-gjengen i sørfylket? Hmmm. Det viser bare hvor håpløst dere ligger etter det langt mer utviklede Haugalandet. Og dere tror dere er navnlen av Rogaland? Pfft Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) whaaat, damer :S Hehe, har vi kanskje en fin modell da? Men gutta, vi sier Søndag 18.juni 2008? Møtested. Ruten eller Togstasjonen i Stavanger? Lettest for meg Hun er ikke så veldig glad i å bli tatt bilde av nei Jeg stemmer på togstasjonen i stvg Edit: Og enten har jeg sniffa litt for mye.. tyggi.. eller så er søndag den 18 juni egentlig søndag den 15 juni? Endret 26. mai 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Edit: Og enten har jeg sniffa litt for mye.. tyggi.. eller så er søndag den 18 juni egentlig søndag den 15 juni? Det er godt at noen er ærlig i fremstillingen av sin fritid. Er tyggi et nytt designerdop? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Edit: Og enten har jeg sniffa litt for mye.. tyggi.. eller så er søndag den 18 juni egentlig søndag den 15 juni? Det er godt at noen er ærlig i fremstillingen av sin fritid. Er tyggi et nytt designerdop? Det var enten å skrive tyggi eller sure sokker i det alt for varme klasserommet... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Sorry, jeg så på kalenderen på mai :S Du har ikke sniffa noe sn0dig, så ta det med ro Søndag den 15. juni, hvem kan da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 er med jeg. skal jeg komme billøs? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 er med jeg. skal jeg komme billøs? Helst ikke. Kan heller parkere bilen vis vi finner ut av vi ikke trenger det. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvor går turen? Og når på dagen? Togstasjonen er forresten en utrolig dårlig plass å møtes for de med bil. Foreslår vi treffes en plass der vi kan stå lenger enn 5min uten å få bot.. Hva med parkeringen utenfor posten? Lite bil der på en søndag og kort avstand fra byterminalen for de som evnt. kommer med tog/buss. Hvor mange blir med? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Har ikke blitt bestemt hvor vi skal gå tror jeg, men vi har flere tips. Ellers så kunne vi møtt rundt i 12-tiden. Og ja, du sier noe der ang parkering. Så langt så har jeg fått svar fra Pirja sn0dig med følge Hille Pallesen Anderssb 6stk Venter forsatt på de som står i post1 kan si at de er med den Søndagen. Endret 29. mai 2008 av Pirja Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Endelig noe slikt for oss stavangerfolk! Jeg har dessverre ikke mulighet til å være med på førstkommende treff men hvis det blir flere slike ut over stiller jeg gladelig opp. Hva med deg PMnormal, er det aktuelt for deg å bli med på noe slikt i fremtiden? Er det noen jeg virkelig kunne tenkt meg å ta av en prat med fra forumet så er det deg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Endelig noe slikt for oss stavangerfolk! Jeg har dessverre ikke mulighet til å være med på førstkommende treff men hvis det blir flere slike ut over stiller jeg gladelig opp. Hva med deg PMnormal, er det aktuelt for deg å bli med på noe slikt i fremtiden? Er det noen jeg virkelig kunne tenkt meg å ta av en prat med fra forumet så er det deg. Han er jo same(nord-rogaland) og har kanskje et litt annerledes språk, men er hjertelig velkommen Da har vi en fin modell også? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har ikke blitt bestemt hvor vi skal gå tror jeg, men vi har flere tips. Ellers så kunne vi møtt rundt i 12-tiden. Og ja, du sier noe der ang parkering. Så langt så har jeg fått svar fra Pirja sn0dig med følge Hille Pallesen 5stk Venter forsatt på de som står i post1 kan si at de er med den Søndagen. Jeg er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå