Thor Håkonsen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Eneste støyen på det bildet var vel alle unga som sprang rundt og skulle holde sommerfuglene Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da har jeg vært en tur i parken.... Har ikke fått sett på så mange bilder derfra ennå - men så langt så er dette det beste (i det minste komposisjonsmessig..) Knall, reiste du alene? Det hadde kanskje vært en idé for resten av den aktive Rogalandsgjengen. Antakeligvis hadde det kommet flere fra nord enn sør. Det er jaggu ikke mye fres i disse såkalte Rogalendingene i sør for Boknafjorden.... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja, reiste alene. Hadde en avtale om fotografering av noen reptiler hos en privatmann i samme slengen - du vet, 2 fluer i en smekk Men, det var såpass bra der at jeg tar gjerne en reprise forholdsvis kjapt Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tøft! Må prøve å få tatt en tur dit. Har de åpent alle dager? Hvor mye koster det å komme inn? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Faen ass, det er for laaaangt! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tøft! Må prøve å få tatt en tur dit. Har de åpent alle dager? Hvor mye koster det å komme inn? Ja, virka som det var åpent alle dager - men de stenger 17 alle dager om jeg ikke husker feil. Det kosta 75,- å komme inn Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Gief macro objektiv! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er det interessant å ha med en nybegynner eller 2 i sommer? Jeg/vi kan sikkert kjøre dersom det er nødvendig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Alle kan vel bli med, spesielt om de kan kjøre Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Alle er velkomne, skriver deg på lista. Er bare og komme med datoer som passer for dere, så kan vi finne en dato som passer alle, helst ei helg Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Den er god 5. juli og utover er det mulig jeg er i Stavanger. Men alle planer er ikke spikret ennå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Mulig du er i Stavanger, hva mener du med det? Bor du langt borte? Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Høres spennende ut. Juni og utover passer best for meg. Kan kanskje kjøre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Skyte litt liv i denne. Det nærmer seg, og med 20grder allerede nå så bør ingen klage. Jeg kan alle helger utenom den første i juni. Hvor skal vi? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Mulig du er i Stavanger, hva mener du med det? Bor du langt borte? Så denne litt sent, men stemmer det. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som kan skate elns? Evt kan vi ta en tur på stranden eller sommerfuglparken som er nevnt tidligere? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som kan skate elns? Evt kan vi ta en tur på stranden eller sommerfuglparken som er nevnt tidligere? Vi kan prøve oss på stranden, eller ta en tur ut til en skatepark. Har ikke macro så jeg er ikke lysten på sommerfugler Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som kan skate elns? Evt kan vi ta en tur på stranden eller sommerfuglparken som er nevnt tidligere? Vi kan prøve oss på stranden, eller ta en tur ut til en skatepark. Har ikke macro så jeg er ikke lysten på sommerfugler Jeg får macro på lørdag, så jeg ble lysten på sommerfugler nå Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gi deg 1 uke med trening først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå