Gå til innhold

CM4 !!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillt demoen litt, er litt bugs i den. F.eks er det ikke alltid den viser målene i 2d grafikk. 3d grafikken på knapper og slikt gjør spillet tyngre å drive enn nødvendig. På min maskin henger spillet i ett halv sek etter en action, f.eks start kamp.

 

Er litt uvant plassering av action knappene, men det venner man seg sikkert til.

 

Er Italia tilgjengelig til demoen? Gleder meg som en unge til å spille med Milan :woot:

Lenke til kommentar

hehe, beta demoen er buggy som honen selv da.. får f.eks. ikke spilt charity shield (community shield?) kampen.. eller fikk spilt den en gang, men spillet etter kampslutt.. og i den ene kampen ledet jeg 5-0 etter 60 minutter (uten at noen form for 2d action hadde blitt vist) og jeg skulle bytte noen spillere. da jeg hadde foretatt byttene så ble ratings, mål ol. tilbakestilt, det virket som jeg fortsatte kampen i en annen kamp... stillingen var 0-0 og hyppie var blitt utvist etter 38 minutter.. så tapte jeg 1-0 fordi smicer scorte i det 90. minutt. og så frøs spillet. Dessuten blir spillere skadet alt for ofte. går ikke an å spille når 4-5 nøkkelspillere er skadet kontinuerlig.. men ellers er spillet genialt!

 

*gutten som gler seg sinnsykt til fullversjonen kommer*

Lenke til kommentar

Jeg er ikke plaget av mye skader, men jeg har opplevd mista mål buggen.

Men du ha det i bakhodet t dette er egentlig ingen demo, det er faktisk en Beta. :wink:

 

Ellers så må jeg si at jeg liker CM 4 dmoen veldig godt. Skikkelig heftig.

Når det gjelder det at 2D match greia ikke viser måla, så er ikke det en bug etter det jeg har skjønt. Demoen er etter det jeg har forstått begrensa i 2D avdelingen, så det er veldig random hva den velger å vise deg. Sånn som jeg har forstått det så skal det være mulig å se hele kampen i 2D på fullversjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...