steininho Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 øyeblikk har jeg CM4 beta demoen!!! Lenke til kommentar
steininho Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 FANTASTISK!!! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Får ikke lasta den ned, har bare isdn og serverne er jo overfyllte!! Vræææl. Må vente til en kamerat av meg laster den ned md adsl og brenner den................ Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Er det noen VELDIG SNILLE cmfans der ute som har adsl, lasta ned demoen og kunne tenke seg å sende den til meg via e-mail Lenke til kommentar
Swix Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Prøv en av disse mirror sidene. Virker for meg. Får den ned med 240kb/s Liste med direkte linker Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Må bare si dette: Who f***ing cares?? IGI2 for ever! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Må bare si dette: Who f***ing cares?? IGI2 for ever! Synes IGI2 Var ganske sugent jeg Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Cm ruler så villt, demoen var bare helt rååååå Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Prøv en av disse mirror sidene. Virker for meg. Får den ned med 240kb/s Liste med direkte linker Takker og bukker! Fant en link og sitter nå med 6-8 kbps (som er normalt da). Håper å få demoen før midnatt, med mindre linjefarta synker... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har spillt demoen litt, er litt bugs i den. F.eks er det ikke alltid den viser målene i 2d grafikk. 3d grafikken på knapper og slikt gjør spillet tyngre å drive enn nødvendig. På min maskin henger spillet i ett halv sek etter en action, f.eks start kamp. Er litt uvant plassering av action knappene, men det venner man seg sikkert til. Er Italia tilgjengelig til demoen? Gleder meg som en unge til å spille med Milan Lenke til kommentar
andgob Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 skjønner det ikke helt, men når jeg går inn i spillet så er startmenyen min fortsatt der. jeg får liksom ikke spillet i fullscreen. og startmenyen tekker over den nederste delen av spillet. Noen forslag? Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Bruk Alt + Tab til Windows. Trykk deretter på CM 4 nederst på oppgavelinja... Funka til meg, hvertfall... Måtte trykke litt fram og tilbake... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 ER digg, men vil ha italia!! Lenke til kommentar
steininho Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 hehe, beta demoen er buggy som honen selv da.. får f.eks. ikke spilt charity shield (community shield?) kampen.. eller fikk spilt den en gang, men spillet etter kampslutt.. og i den ene kampen ledet jeg 5-0 etter 60 minutter (uten at noen form for 2d action hadde blitt vist) og jeg skulle bytte noen spillere. da jeg hadde foretatt byttene så ble ratings, mål ol. tilbakestilt, det virket som jeg fortsatte kampen i en annen kamp... stillingen var 0-0 og hyppie var blitt utvist etter 38 minutter.. så tapte jeg 1-0 fordi smicer scorte i det 90. minutt. og så frøs spillet. Dessuten blir spillere skadet alt for ofte. går ikke an å spille når 4-5 nøkkelspillere er skadet kontinuerlig.. men ellers er spillet genialt! *gutten som gler seg sinnsykt til fullversjonen kommer* Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg er ikke plaget av mye skader, men jeg har opplevd mista mål buggen. Men du ha det i bakhodet t dette er egentlig ingen demo, det er faktisk en Beta. :wink: Ellers så må jeg si at jeg liker CM 4 dmoen veldig godt. Skikkelig heftig. Når det gjelder det at 2D match greia ikke viser måla, så er ikke det en bug etter det jeg har skjønt. Demoen er etter det jeg har forstått begrensa i 2D avdelingen, så det er veldig random hva den velger å vise deg. Sånn som jeg har forstått det så skal det være mulig å se hele kampen i 2D på fullversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå