glewer Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei, jeg har et geforce 6800 gt (agp) 256mb skjermkort. Det ene problemet er at jeg ikke får den ytelsen jeg skulle fått. I WoW, NFS Carbon, så går det helt fint av og til, plutselig begynne der og lagge litt, så går det fint igjen, og så hakker det igjen. Er liksom en liten pause hvert 10sek. i WoW har jeg 113 fps, 34 MS, så det ser fint ut. Men det lagger...(?) Er det en annen driver jeg burde hatt? hjelp til å finne noe ? Ellers er PC-en på 250gb harddisk, 1.5 gb ram amd athlon xp 2800+ nå har jeg driveren fra nvidia.com ForceWare v.169.21 Av og til stopper også hele PC-en og piper helt til jeg skruer den av. Håper noen har noen idèer om hva som kan vær galt. Takk=) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kan du ha et varmeproblem kanskje? Lenke til kommentar
glewer Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Kan du ha et varmeproblem kanskje? Kan godt ver, har 3 vifter i nå. Kanskje jeg burde kjøpe ettpar til? vil ha noen som ikke bråker.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, jeg tenkte mer at; har du god kontakt mellom CPU og CPU- kjøler, er viftene dine på grafikkortet ditt og/eller CPU- kjøleren din full av støv og dritt? Sjekk det først. Lenke til kommentar
glewer Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Nei, jeg tenkte mer at; har du god kontakt mellom CPU og CPU- kjøler, er viftene dine på grafikkortet ditt og/eller CPU- kjøleren din full av støv og dritt? Sjekk det først. ahh, ja jeg har blås dem rene og alt... fant en ny forceware driver, ble litt bedre nå.. har ikke opplevd at PC-en begynner å pipe igjen enda.. Er ikke helt fornøyd enda, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå