Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Soppinfeksjon på penis.

Sandsvei

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har pådratt meg en soppinfeksjon. I hvertfall de siste dagene har jeg kjent kløe nå og da. Mye mer enn normalt i hvertfall. Pluss at det lukter ikke så altfor godt. Men lukta har jeg alltid hadd i bunn og grunn, derfor vaska meg ofte med såpe(ikke sånn fin fin underlivssåpe) Jeg har også talgkjertler på undersiden, kan de også være grunnen til lukta?

Jeg har i hvertfall i dag startet med Canesten. Men trenger dama å bruke det også? Det er godt mulig at vi har hatt kos mens jeg har hatt sopp. Så vis hun har sopp så vil jeg jo mest sannsynlig få det igjen like etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo godt mulig du har fått soppen av henne. Sopp er mye vanligere hos kvinner enn menn. Du bør kanskje begynne å bruke noe annet enn vanlig såpe nedentil, samt tørke deg godt etter vask. Sopp liker fuktige varme steder.

Lenke til kommentar

bruke minst mulig såpe ved underlivsvask, vann holder (hvis du syns du må ha såpe, så bruk asan, loctacyd,og som du sier Asan funker fint.

Blåbær:Du visste kanskje ikke at Ph verdien i underlivet er lavere enn på resten av kroppen,dvs det er ett surere miljø,og vanlig såpe kan få denne ph verdien ut av balanse og resultere i kløe,irritasjon osv osv...Så selv om DU ikke har hatt problemer så kan andre ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...