thrice Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg tror det er en aprilsnarr! Nå skal det sies at i forvirring sendte jeg inn mailen rett etter jeg våkna, og ikke hadde tenkt over datoen. Hva tror forums-folket? Link til saken: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/diskus...ltjeneste/50246 Endret 1. april 2008 av thrice Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg vet i alle fall at nå får jeg betalt for jobben jeg gjør, og gratis medlemsskap. Så, jeg stiller meg positiv til vedtaket. Det ligger mye jobb, og nøye vurderinger bak det. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg var såpass snartenkt at jeg sendte en mail med det samme jeg så oppslaget. Fikk tilkbakemelding nå om at jeg var blant de ti første som tok kontakt, og vi er såpass heldig at vi får en promille av inntektene som genereres av dette tiltaken. For min del er derfor dette helt ypperlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg bare satt igjen med et "wtf-utrykk" etter å ha lest den, selv om den virket ganske troverdig. Kjekt om du linker til den i førstepost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg