Pondus777 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei Vet ikke helt om denne tråden skulle blitt postet her men prøver meg Jeg har et program som skall sende meg opplysninger om min egen data hvert femte minutt på mail, men lurer på om hva jeg skall fylle ut her : Takker for alle svar Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvilken ISP er det på datamaskinen? SMTP er en protokoll for å sende mail. Se her Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Det kommer ann på nettleverandøren din Telenor: smtp.online.no Tele2: smtp.tele2.no Banetele: mx.banetele.no osv. Endret 1. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 SMTP, simple mail transfer protocol, er en protokoll for å sende e-post. ISP-en din har garantert en smtp-server du kan bruke. Sjekk hjemmesidene til ISP eller informasjonsskrivet du fikk sammen med ruteren. Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Det står at min ISP er **.**.**.**.3p.ntebb.no (Det jeg tok sånn ** er min ip ) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det står at min ISP er **.**.**.**.3p.ntebb.no (Det jeg tok sånn ** er min ip ) smtp.lyse.net Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Det står at min ISP er **.**.**.**.3p.ntebb.no (Det jeg tok sånn ** er min ip ) smtp.lyse.net På hjemmesiden står det at min SMTP er smtp.ntebb.no Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jepps, dns alias >ping smtp.ntebb.no Pinger smtp.lyse.net [81.167.37.131] med 32 byte data: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det betyr bare at smtp.ntebb.no peker på smtp.lyse.net. Akkurat som at Pondus777 er aliaset ditt her på forumet, nesten. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe, smtp.ntebb.no videresender til smtp.lyse.net Så sånn sett er det egentlig samme hvilken av dem du velger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå