Veitafan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hei, sei. Skal lese ei bok fra 80-tallet i norsken. Anyone? Endret 1. april 2008 av Veitafan Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nærkontakt av tredje grad? The man who fell to earth? Ja, vet begge er fra 70-tallet, men de er gode! Lenke til kommentar
Zenia Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 "Døden på Oslo S" av Ingvar Ambjørnsen eller "Herman" eller "Beatles" av Lars Saabye Christensen. Jeg skrev særemne om bl.a. "Beatles" på vgs. og den er fantastisk bra, selv om den er litt lang. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Ja den er ganske lang! Vi fikk lov til å ha bøker gitt ut senere også. Damen anbefaler naiv super. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Må de være av norske forfattere? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja. Les naiv super. Den er dritbra. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei! Er det du ønsker bøker hvor handlingen er lagt til dette tiår, eller bøker som er skrevet i dette tiår? I første fall vil jeg anbefale deg de tidligste Carl Hammilton-bøkene av Jan Guillou Hei! Er det du ønsker bøker hvor handlingen er lagt til dette tiår, eller bøker som er skrevet i dette tiår? I første fall vil jeg anbefale deg de tidligste Carl Hammilton-bøkene av Jan Guillou Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Selv om du har valgt bok anbefaler jeg deg å lese Beatles og Purpurhjertene når du er ferdig med Naiv super. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå