Dragonlove Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Finnes det orginale kameravesker til dette kameraet altså fra Panasonic? og Tripod? Hvis ikke, er det noen som har noen anbefalinger på vesker å tripods? kunne tenkt meg en veske med plass til kamera + lader å kabler/batterier osv. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Har aldri sett orginalvesker til kameraet. Har sett orginal vidvinkelkonverter og telekonverter. Jeg kjøpte denne vesken, som gir plass til kameraet på høykant pluss en krafig telekonverter (3x) og en 0,38x vidvinkelkonverter. Skillevegg med borrelås. I tillegg har jeg plass til ekstra batterier. Så ja, den rommer fint kameraet og lader. Anbefaler dette Velbon-stativet med oljedempet panoreringshode. Leveres med bærebag med skulderstropp. Endret 1. april 2008 av 2Olav Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Stiller meg bak 2Olavs anbefalning av stativ. Det er mye stativ for pengene og mye bedre enn standard fotostativer som har udempet hode (rykk og napp). Vesken kjenner jeg ikke til, men den er sikkert bra. Ellers har Lowepro mye bra vesker i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå