cruelphotography Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) LItt lignende av ett jeg posta tidligere, bare litt bedre ^^ Tatt med H2D i studio, og lagt på orbs i ettertid. Belys med 1 stk stooor softbox og 1 stk umbrella. www.cruelphotography.com Endret 1. april 2008 av cruelphotography Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 LItt lignende av ett jeg posta tidligere, bare litt bedre ^^Synes håret foran ansiktet hennes ødelegger en del, i tillegg til at det er litt mye refleksjoner i øynene hennes. Ellers et stilig og godt gjennomført bilde, idéen fungerer veldig godt, men spesielt håret foran ansiktet er litt i veien synes jeg... Resten av håret er stilig sånn som det er. Vet jo at det ikke er lett å kontrollere dog... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den blå orb'en er ikke troverdig. Men ellers er det som alltid godt håndtverk fra deg! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Såklart det er mye refleksjoner i øynene? Orber lager da lys de også? =D Er brukt en stor softbox forfra, lite / ingenting jeg kan gjøre med det om jeg vil ha like soft lys. NOen tips ifht hva som mangler for at den skal bli mere troverdig..mulig jeg kan koke opp noe, om jeg vet ca hva jeg skal lage ^^ Mere hale? lyset? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det jeg ikke syntes at var så troverdig er at det er mørkt rundt den blå orben. Om det var en lyskilde, så hadde det ikke vært mørkt rundt den. Tror kanskje det ikke er så lurt å legge den over henne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg synes lyset, og selve bildet var meget fint, men i dette tilfelle ble orbs'ene litt harry Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvordan har du fått håret så spenstig? Jeg ville droppet orbs'a, bildet ser utrolig kult ut uten de, og gjerne litt mer av henne. Tror det har MEGET stort potensiale, men som sagt over her, litt for harry... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå