Joachim_F Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Emergency Heroes er et åpent bilspill der du får spille politi, brannmann og ambulansesjåfør. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kan ihvertfall utviklerene prøve å få grafikken litt til? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ser ut som et screenshot fra et gammelt NFS-spill. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe ser ut som et PSX spill! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er Wii det er snakk om, den er ingen grafikkhore den maskinen. Blir artig å se om dette virkelig blir et spill for familien, er der Wii'en er de andre konsollene overlegne. Men utvalget er litt for lite syntes jeg. Men det er nå alltid moro å banke damen og ungene i boksing.... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det motsatte av GTA Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Trist bilde med tanke på kva Nintedo har fått til med Galaxy på grafikkfronten. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Trodde da wii var kraftigere enn ps2 da, dette ser jo mye dårligere ut enn gta 3. Gameplayet skal være meget godt for at man i 2008 skal godta slik elendig grafikk. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg holder meg til vigilante, paramadec og firefighter (om det noen sinne kommer ut ) Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er dette en aprilsnar? ett fiktivt spill, hvor de har funnet et N64 bilde og kalt det et screenshot? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er nok ikke aprilsnarr, her er flere bilder: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Trodde da wii var kraftigere enn ps2 da, dette ser jo mye dårligere ut enn gta 3. Gameplayet skal være meget godt for at man i 2008 skal godta slik elendig grafikk. Wii er langt kraftigere enn PS2. Dette er alltid problemet med en konsoll som er billig å utvikle for. Spillene vil se dårlig ut grafisk, sammenlignet med spill som koster flere titallsmillioner å lage. Ubisoft lovet Nintendo-kvalitet på Wii, men skyter seg selv i foten knappe halvåret etter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ein ting, kor mye av prosesskraften til Wii går på det å få istand velfungerende kontrollen egentlig? Er det snakk om store greiene eller? Kom bare til å tenke på det her forleden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kan ikke tenke meg at det tar så veldig mye. Sensorene befinner seg seg på kontrollen vil ta seg av prosesseringen av dataene, for så å sende disse til maskinen. Å kalkulere dette burde ikke være noe særlige mer enn å tolke et trådløst signal fra en hvilken som helst kontroll. Problemet derimot ligger i hvordan utviklere klarer å tolke disse bevegelsene. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg tar til takke med SimCopter jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg