robiwan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Regner med at når jeg kommer hjem er det mørkt på TVen, siden jeg bare har en vanlig tv-antenne. Hvordan kan jeg få billigst mulig tv-signal. Er ikke så veldig opptatt av å ha mange kanaler, men føler at TV2 er et must Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kjøp ein bakkenett-boks utan abonnement. Då får du NRK-kanalane, lokal-tv og TV2. TV2 må ein byrja å betale for om eit år(?) Ein slik boks av basismodellen kostar om lag 1300,-. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Er det meg eller det egentlig fryktelig masse penger for en D/A-converter med kryptering? Nekter og tro produksjonskosnadene på en sånn boks er så dyre. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er det meg eller det egentlig fryktelig masse penger for en D/A-converter med kryptering? Nekter og tro produksjonskosnadene på en sånn boks er så dyre. Dersom du ikkje skal ha RiksTV i tillegg er det jo ein eingongskostnad. Teiknar du abonnement får du boksen til 1 krone. Men det vert jo likevel dyrare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå