daviik303 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) If you're a Square-Enix fan, you're well aware of their penchant for including high-profile demos for future titles in current retail releases. For example, you will recall the playable Final Fantasy XII demo we found in Dragon Quest VIII. Therefore, we figured it would only make sense to see something similar with The Last Remnant, S-E's first next-gen offering that should be available later this year. So we started digging...but we didn't expect to find this. According to a reliable source at SCEJ, Square-Enix has something big planned for The Last Remnant's release. Or rather, they have two "something bigs" planned. First up: they will be including a 22-minute playable demo of Final Fantasy XIII with the PS3 version of The Last Remnant. This demo lets us play through a section of FFXIII that doesn't occur until a good 20 hours into the game, which leads us to believe the developers are progressing nicely. Heck, they might even be ahead of schedule. Now, you may figure that this is the biggest detail we uncovered, but it's not. Oh, it's really, really not. Not long ago, Eat Sleep Play confirmed what so many fans have been waiting for, and that's a Twisted Metal project for the PlayStation 3. They did this by embedding a simple code - easily cracked - during the end credits of the PSP's Twisted Metal: Head-On. Well, it seems Square-Enix is taking a page from their book because at some point during The Last Remnant (we don't know exactly when), we will get undisputed confirmation that the long-awaited and oft-speculated-upon Final Fantasy VII remake for the PS3 will arrive in 2009! Square-Enix just got finished saying that the FFVII Compilation isn't complete, and clearly, this is the final title. It's exactly what we've been waiting for, too! Wooo! Jippi! ^_^ Kilde: http://www.psxextreme.com/ps3-news/2821.html Endret 1. april 2008 av daviik303 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei aprilsnarr og dobbeltråd Lenke til kommentar
kremkatten Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, det må man si. Som du ser er artikkelen skrevet 31.3.08 Det kan derfor ikke være en aprilspøk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Er godt eg ikkje er den eineste paranoide forumbrukeren om dagen? Endret 1. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, det må man si. Som du ser er artikkelen skrevet 31.3.08Det kan derfor ikke være en aprilspøk! Det hender ofte at noen nettsider er litt tidlig ute med sine aprilspøker. Så vil ikke ta dette for god fisk før vi får det bekreftet på en annen dag gjennom en annen kilde. Dette er en dag vi vil høre at alle våre våteste gamer fantasier blir tilfredstilt med nyheter. Men som sagt så er det bare aprilspøker. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, det må man si. Som du ser er artikkelen skrevet 31.3.08Det kan derfor ikke være en aprilspøk! Alle absurde nyhter som var skrevet 31.3 i fjor, viste seg å være april spøker... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hadde ikke gjort meg noe om det var sant.. men, dette er såpass store nyheter, at de ville blitt snappet opp av de fleste spill-sider om det lå noe i det.. Så, dessverre er det nok bs.. Endret 1. april 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hater denne dagen Endret 1. april 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hater denne dagen Får være litt Off-Topic og si at der er en kongeplate du har i avataren din! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde den lille "dette er en aprilspøk"-stemmen i bakhodet da jeg så dette. viste seg nok å være sant...*sukk* FFXIII er aldri for nære... Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hater denne dagen Får være litt Off-Topic og si at der er en kongeplate du har i avataren din! Å ja. Heaven and Hell er glatt på min "topp 10 list of all time albums". Rå! Kjekt å sjå andre med samme gode smak! Og siden det er 1.april i dag så burde eg eigentleg skifta avatar til "Svenska dansband #14" el. liknande. Berre slik at folk trur vi har heilt rar musikksmak :!: Endret 1. april 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hater PSXtreme nå.. FF7 remake er ikke noe man tuller med da dette er en holy grail! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hater PSXtreme nå.. FF7 remake er ikke noe man tuller med da dette er en holy grail! Touché! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En remake av FFVII ville vel bare ødelegge magien rundt dette spillet. Håper det aldri skjer! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hadde ikke gjort meg noe om det var sant.. men, dette er såpass store nyheter, at de ville blitt snappet opp av de fleste spill-sider om det lå noe i det.. Så, dessverre er det nok bs.. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) En remake av FFVII ville vel bare ødelegge magien rundt dette spillet.Håper det aldri skjer! Ja ville nok det, mange mener jo at det skjedde med MGS1 da Twin Snakes kom Endret 2. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Er ikkje verre enn å la vere å spille remakes, så skjer det ingen verdens ting Eg for min del som aldri har spillt FF7, skulle ønske det kom ein remkae. Hadde ikkje sansen overhodet for sjangeren tilbake da heller, og føler det blir litt tungt å skaffe seg spillet i dag på ein måte. Endret 2. april 2008 av Mala Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hadde det kommet en remake så hadde jeg slitt med å la den ligge i fred, det sier seg selv. Måtte så klart kjøpt det og spilt det og antageligvis blitt skuffet. Så jeg håper det ikke kommer Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er ikkje verre enn å la vere å spille remakes, så skjer det ingen verdens ting Eg for min del som aldri har spillt FF7, skulle ønske det kom ein remkae. Hadde ikkje sansen overhodet for sjangeren tilbake da heller, og føler det blir litt tungt å skaffe seg spillet i dag på ein måte. Jeg følte det akkuratt slik jeg også, jeg håpet på en remake for å kunne spille spillet i moderne grafikk, grafikken er vel stort sett det største problemet, emulatoren og litt nedlasting fikser jo resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå