daviik303 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Resistance 2: 4. November Soul Calibur: 24. Juni Fallout 3: 7. Oktober Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ei sånn liste kan jeg også skrive. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skjønte heller ikke helt dette... Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sånne lister har jeg også på jobben ;-) Er en helt vanlig release liste de fleste spillbutikker har det der med foreløpige datoer.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nettopp derfor jeg ikke skjønte dette... Det ligger da slike lister åpent på omtrent alle websider. Til og med lister som oppdateres i blant.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Står det Afro Samurai øverst på andre bilde? :S Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor er det mulig å printe ut en sånn liste?? Gjerne link. Lenke til kommentar
kremkatten Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spørs om dette er en slags dårlig aprilspøk da. Datoene ser jo genuine nok ut de. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Står det Afro Samurai øverst på andre bilde? :S Håper da ikke det! Høres i alle fall ikke bra ut :!: Endret 2. april 2008 av Nacky Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Står det Afro Samurai øverst på andre bilde? :S Håper da ikke det! Høres i alle fall ikke bra ut :!: Det er nok sant og spillet ser spennende ut...gleder meg faktisk til denne tittelen. Her Kan du se noen trailere av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå