hitokiri Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 En feil i et spesielt SIM-kort gjør at operatøren ikke vet hvor mye du har ringt. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dette er selvsagt aprilspøken. Det som ikke er en aprilspøk er at det inntil for et par år tilbake faktisk var et smutthull i systemene til noen store operatører som gjorde at det gikk an å ringe gratis. Smutthullet er nå tettet. Lenke til kommentar
hallis86 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Aprilspøken fra Hardware.no gikk jeg faktisk på ett par sekund før jeg kom på at det var 1.April, men denne var ikke like god. Blant annet så viser amobil ved at de bruker et imei-nr som IKKE begynner på 35 at det bare er tull, men greit forsøk Lenke til kommentar
k850i Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 He he. Syns dette var en morsom spøk. Men litt spessielt at man skulle måtte "tyde" en kode i Imei- nummeret for å vite om simkortet kan ringes gratis med. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) :grin: hoho :grin: Endret 1. april 2008 av jadz Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe . Denne var bedre enn fjorårets BunadsiPod! (Er det så lenge siden, allerede?) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 En venninne av meg har faktisk et bøgga abonnement som gjør at hun sender gratis MMS. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 En venninne av meg har faktisk et bøgga abonnement som gjør at hun sender gratis MMS. Sikker på at det ikke er Djuice Non-Stop da? Det har jo gratis sms og mms. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 gikk nesten med på det!!! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gikk ikke på det, men denne fikk nok mange til å tvile en liten stund. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Gikk ikke på det, men denne fikk nok mange til å tvile en liten stund. Noen som har tall på hvor mange som sendte mail med imei og sånn?=D Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Gikk ikke på det, men denne fikk nok mange til å tvile en liten stund. Noen som har tall på hvor mange som sendte mail med imei og sånn?=D Jeg har ikke noe eksakt tall, men det var en del som sendte inn forespørsel, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg