Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Blir vel mange navn kan jeg tenke meg.... Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hahaha! går normalt ikke på aprilspøker, men her gikk jeg rett på limpinnen, kanskje for at en betaltjeneste ikke er så søkt med alle de skrotingsidene som er der ute . Lenke til kommentar
mESA Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ikke lett å gå på denne ettersom ørten brukere skriver "Aprilspøk" :| Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 AHAHAHAHA!!!!!! Gikk på den selv jeg nå og sendte mail men nå er det 2 april så kanskje jeg ikke gikk i fella likevel hahaha Lenke til kommentar
Miromurr Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg håper seriøst de poster listen med navn på de som sente en e-post til [email protected] Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 AHAHAHAHA!!!!!! Gikk på den selv jeg nå og sendte mail men nå er det 2 april så kanskje jeg ikke gikk i fella likevel hahaha Du er reddet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg