S-r-ex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Som fetteren min sendte meg på SMS: NRK må legge ned i morgen grunnet økonimiske problemer. Jeg tror sjansen for at Star Trek blir virkelighet 200 år før datoene nevnt i serien er større enn at dette skjer... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Knis. Litt for mange rare overskrifter i dag til at jeg går på denne. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Alt for åpenbart aprilsnarr. Bedre lykke neste år Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vært gøy om folk spilte med på denne diskusjonen slik at vi fikk se sinte reaksjoner fra rundlurte brukere. Ser liten vits i at alle skal skrive 50 ganger at dette er en aprilspøk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dette hadde vert saker.. Betaling skulle kun vert mulig med Visa, så hadde nok en stor andel useriøse brukere måtte emigrere tilbake til itavisen. I samme slengen kunne alle fjasekategoriene som ikke har med hardware/software å gjøre bli lukket, å navnet bli byttet tilbake til forum.hardware.no. Det gamle designet måtte selvfølgelig på plass igjen, og de inntjente pengene kunne bli brukt til å forbedre kvaliteten og størrelsen på artiklene. En god aprilsnarr som ingen hadde løftet et øyenbryn over ville vert noe slikt: Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Der dumma jeg meg litt ut gitt. Fin spøk. Merka jeg blei litt deppa. :-) Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ååååh! Jeg som har køddet med alle i hele dag på skolen, og når jeg kommer jeg så glemmer jeg helt datoen xD Farken! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skjønte vel egentig allerede når jeg så overskriften at dette var en aprilsnarr. En relativt god en, dog. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Tenkte aprilspøk med en gang jeg så den. Dere har fortsatt en sjanse til å kødde med oss hvis dere innfører betaltjeneste likevel, men jeg tviler på at medlemstallet vil holde seg oppe. Endret 1. april 2008 av Dark Archon Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hærlig, gikk rett på! Jaja... Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ikke 100kr per år, men kanskje 50 ville vært greit Jeg håper virkelig HW gjennomfører dette!! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg har en teori, Hardware Nettverket mente dette seriøst og deres intensjoner var tidligere i dag å faktisk ta medlemsavgift, men de glemte datoen i dag og når de nå har sett kommentarene fra brukere våger de ikke gjøre dette likevel og vil i morgen påstå at det hele var en nøye planlagt spøk, mens det egentlig ikke var det. Det faktum at det er 1. April reddet oss faktisk Endret 1. april 2008 av TSP Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har en teori, Hardware Nettverket mente dette seriøst og deres intensjoner var tidligere i dag å faktisk ta medlemsavgift, men de glemte datoen i dag og når de nå har sett kommentarene fra brukere våger de ikke gjøre dette likevel og vil i morgen påstå at det hele var en nøye planlagt spøk, mens det egentlig ikke var det. Det faktum at det er 1. April reddet oss faktisk Det er nok noe vi aldri får vite Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg er bittelitt skuffet over folkene som skriver "Aprilsnarr" i denne tråden, da går man jo glipp av moroa av å se hvem som faktisk ville gått på. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Svarte, gikk rett på... Får sikkert svar tilbake som sier aprilsnarr eller no sånt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faen, der ble jeg lurt i år også! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Leste artikkelen 10 ganger av redsel, men så gikk det opp for meg hvilken dato det var. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det jeg syns var sjakktrekk er å få alle de som gikk på den til å sende en mail! På den måten er det faktisk mulig å sjekke hvem og hvor mange som ble lurt! Få navnene nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg