TST Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 For å opprettholde høy kvalitet på forumet innfører vi en medlemsavgift, men deler ut gratis årsabonnement til de 1000 første. Les mer Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha...se hvilken dag det er i dag Aprilsnarr! Lenke til kommentar
dabar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Mye bedre aprilspøk på hardware.no som jeg gikk på....denne var litt dårlig. Got ya! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nyheten stemte ganske bra med den visse dagen det er i dag, ja. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hahaha. Jeg gikk rett på! Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gikk på jeg også Kom på hvilken dato det var rett etter jeg hadde sendt emailen... Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gikk nesten på den der, tenkte ikke over hvilken dato det var. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Folk må slutte å hinte så veldig til hvilken dag det er, mye morsommere å se reaksjoner fra folk som skriver sinte innlegg på sånne spøker Lenke til kommentar
Anech Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faen! har tenkt over alle sånne ting frem til nå, også sendte jeg selvfølgelig inn... *facepalm* Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 tok nøyaktig 1,1 sek før jeg forsto at dette var aprilsnarr, det er ikke pga jeg er så usedvanlig glup men denne aprilsnarren var så altfor åpenbar... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skjønte at det var aprilsnarr med en gang. Dersom dette kommer til å skje en gang i framtida, kommer jeg til å slutte å bruke norges beste forum. Fordi da er de ikke norges beste forum mere Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faen, jeg gikk rett på.. Våkna nettopp, sendte mail med engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Etter å ha lest utallige aprisspøker rundt om kring kommer ikke dette som noen overraskelse. Håper bare de poster de 1000 brukernavnene. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da hadde jeg ihvertfall sluttet på diskusjon.no Denne var litt frekke Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Fanken! Jeg var kjapp med å sende for å bli en av de 1000 heldige Kanskje det er en omvendt april spøk! Kanskje det blir en medlemsavgift! Haha Og så er det alle dere som ikke sender inn som er de som blir lurte Haha! Endret 1. april 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) 100kroner i året for å være medlem i 12mnd er noe jeg helt klart hadde satt av penger til for å kunne være med på Norges beste forum Nå sier jeg ikke at de burde innføre noe slikt, men jeg sier at kvaliteten på dette forumet faktisk er så bra at det for meg ikke hadde vært noe galt i å faktisk betale fattige 100kroner for 1år (dog burde det vært en lifetime fee mulighet ) Men nå tror jeg Hardware-nettverket får inn en god del penger på annonser osv.. Så tviler på at de trenger pengene, men kunne vært greit nok bare for å kvitte oss med den økende massen av fjortiser som strømmer inn her. Syntes mengden av dårlige innlegg har økt drastisk siden jeg ble medlem i 2005, det betyr jo bare at siden blir mer og mer populær, som i seg selv er en positiv ting. Men jeg syntes vi nå har fått en god del nye medlemmer som godt kunne lært seg å opprette noen litt bedre, mer beskrivende og bedre formulerte innlegg. Endret 1. april 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Den der var litt for lett gjennomskuelig gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg