Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 AHHH! Jeg gikk fem på! Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fantastisk, kjente sinne stige og som jeg tenkte dette var bare et tidsspørsmål... Får håpe at streiken som er varslet og som vil ramme vinmonopolet og bryggeriene også bare er tull... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, morsomt å lese om alle som gikk på, håper på en fullstendig liste (helst med brukernavn) over alle som sendte mail. Jeg hadde nok betalt, men syns ikke det er en god ide. *It's a drug!* Hadde forresten engelsktentamen i dag, satser på at den ikke var en spøk... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det hadde jo ikke vært så dumt da, det hadde nok senket spamtettheten betraktelig. Men forumet som ressurs, med sitt enorme antall av kunnskapsrike brukere ville nok blitt alvorlig svekket. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Syns ikke det er så mye spam, og hvis det kommer et innlegg som ikke burde være der innimellom så er det jo borte på under halvtimen etter rapportering. Nei, syns det funker veldig bra sånn som det er nå jeg. Lenke til kommentar
Lille_Kanin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvem i helvete vil betale for dette, med så mange dårlige innlegg og saker som det er i dette forumet, så burde vi hatt betaling for å være her.....hehe.. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ingen har klart å lure meg enda. skulle der på et sener tidspunk likevel gjenomføre de så vil dere likevel ikke bli kvitt all spamen derimot så vil alt for mage bli utesteng Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og jeg gikk rett på xD, sendte mail med en gang xD hahaha veldig morsomt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I dag tror jeg ikke på noe Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 trodde det sto BETAtjeneste.. så brydde meg ikke noe om det -.- Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dette her var faktisk en av de bedre aprilspøkene i dag ! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dette her var faktisk en av de bedre aprilspøkene i dag ! Var ganske fet den vi hadde på TV2 battle.no også da Den ble snappet opp av flere andre intgernatsjonale sider og måtte stoppes på grunn av telefonstorm fra Europa Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dette her var faktisk en av de bedre aprilspøkene i dag ! Da har du ikke sett mange Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hmmm hvordan dato er det i dag da? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eh, har faktisk ikke fått med meg at det var første april i dag. Så dette som en gladnyhet egentlig, og sendte seff inn brukernavnet mitt for å få gratis. Jaja. Synes det hadde vært helt topp å få vekk alle fjortisene som virkelig er fjorten. Ikke det at jeg er så veldig aktiv lenger men 150 spenn i året er da for faen ingenting å male fanden på veggen for? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eh, har faktisk ikke fått med meg at det var første april i dag. Så dette som en gladnyhet egentlig, og sendte seff inn brukernavnet mitt for å få gratis.Jaja. Synes det hadde vært helt topp å få vekk alle fjortisene som virkelig er fjorten. Ikke det at jeg er så veldig aktiv lenger men 150 spenn i året er da for faen ingenting å male fanden på veggen for? Hva er galt med fjortiser? De gjør da ikke dette nettstedet noe dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg