Wubbable Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Må bare si at dette var nesten verdens mest gjennomskuelige 1.aprilspøk Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg må si at jeg som mangeårig bruker av forument støtter dette forslaget fullt og helt. Endelig kan vi bli kvitt plagsomme småunger som spammer, samtidig som alle forsøk på å gjøre gratistjenester om til betaltjenester på nettet har vist hvor gått dette virker. Man trenger jo bare å se over på New York Times, Komplett.no og andre sammenlignbare steder for å skjønne at dette er veien man skal gå. Jeg vil likevel anbefale redaksjonen at det innføres en 10-14 dagers prøveperiode, slik at nye brukere kan verves inn. Edit: jeg har forresten ikke sendt inn mail, da jeg heller vil støtte nettsiden ved å betale fra dag en. Endret 1. april 2008 av Wraith Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 den dagen det der skjer ass Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Trur eg sender mail på HWButikken, ettersom dette ser ut som en aprilspøk^^ just in case Lenke til kommentar
L.. Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sendte inn en mail mor morro skyld jeg. Genial 1 aprils narr. 1 april er vel den dagen jeg stoler minst på nyheter i aven ol. og på venner. Men medlemsavgift hadde ikke vært så dum ide. Slippe reklame ol. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 den dagen det der skjer ass Den kommer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde jo kanskje vært en ålreit idé. 150kr/året eller 20kr/mnd, men kun de første to år. Tror en ville plutselig sittet igjen nesten uten troll og spammere, og med en mye høyere generell standard på forumet. HVEM som helst kan betale 20,- via mobilen uten det minste problem. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Én aprilsnar-artikkel holder ikke? Haha nå ble jeg lurt, fikk melding tilbake! Hei og takk for henvendelsen. Din søknad om ett års gratis medlemsskap på Diskusjon.no er herved innvilget! Dersom du samtidig tar en titt på kalenderen forstår du at det samme gjelder for alle andre brukere av Diskusjon.no. Ha en fortsatt fin 1. april! ;-) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Alle får det, er auto-svar Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Alle får det, er auto-svar Må virkelig le, er ikke i form idag. På skolen, kom læreren og ga oss en prøve, og sa at den telles 50% av karakteren til jul. Fikk virkelig sjokk, men, men... Hater engelske menn! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 gikk fem på, men jeg likte også forslaget, vi som faktisk bruker forumet tror jeg neppe hadde brydd seg mens de som sjeldent bruker forumet ville nokk ha klaget. dags beste spøk Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) gikk fem på, men jeg likte også forslaget, vi som faktisk bruker forumet tror jeg neppe hadde brydd seg mens de som sjeldent bruker forumet ville nokk ha klaget. dags beste spøk Jeg bruker forumet hver dag, og hadde faktisk allerede tanken klar om å slutte på dagen etter jeg først leste det. Men ja, beste spøken jeg har lest i dag hittil Endret 1. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 På skolen, kom læreren og ga oss en prøve, og sa at den telles 50% av karakteren til jul. Til jul..? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har gått rundt i 1. april-modus i hele dag, så jeg beit ikke på. Lenke til kommentar
aC Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 helvete !!! gikk på som en løsunge fra øvre eiker Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 På skolen, kom læreren og ga oss en prøve, og sa at den telles 50% av karakteren til jul. Til jul..? Sorry som jeg sa er ikke i form, haha. Til sommer! =) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kan jeg bruke gratiskupongen fra den nye nettbutikken deres til å betale for forumavgiften? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det skumle er at jeg tror jeg faktisk ville betalt for diskusjon.no. Er avhengig av Diskusjon ^^ Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 herregud er det mulig jeg gikk på denna?!?!?!?!!!? har brukt hele dagen på å unngå aprilsnarrer på jobben fordi jeg er lærling også tar HW meg ffs! faen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg