Gormers Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har sendt inn nå Kommer ikke unna spøker overalt i dag. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) hadde med glede betalt 150 spenn i året for å få tilgang til dette forumet Samme kunne jeg, og betaling for bruk av forumet hadde blitt en slags "kvalitets-sikring". Endret 1. april 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kjente det kokte i 3 sek her. hehe. Til eg tok den. Lenke til kommentar
mortenma Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Har gått 5 på på begge to jeg. Har ikke helt fått med meg at det er 1. april i dag Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) hadde med glede betalt 150 spenn i året for å få tilgang til dette forumet Samme kunne jeg, og betaling for bruk av forumet hadde blitt en slags "kvalitets-sikring". Mer enn idag, hvor forumet er gratis og det baseres på frivillig arbeid? Kanskje, kanskje litt mer kvalitet på avgjørelsene, men også muligens mer unødvendig innblanding og hersking. Endret 1. april 2008 av captain_obvious Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg gikk rett på her jeg sitter i febertåka. Huska ikke at det var 1.april engang. hehe. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Første tanke: WHAT?! Andre tanke: *se på datoen* aha, aprilsnar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hehe, dette var morsomt gitt Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Slenger meg på de som sier at det ikke hadde vært noe problem og betalt 150kr for ett års tilgang til disse forumene:) Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gikk på Amobils, men ikke denne. Hva var det i fjor ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei og takk for henvendelsen. Din søknad om ett års gratis medlemsskap på Diskusjon.no er herved innvilget! Dersom du samtidig tar en titt på kalenderen forstår du at det samme gjelder for alle andre brukere av Diskusjon.no. Ha en fortsatt fin 1. april! ;-) Ville egentlig ikke hatt noe imot det å betale da:P Ihvertfall hvis det kom litt fler funksjoner osv. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hadde med glede betalt 150 spenn i året for å få tilgang til dette forumet Samme kunne jeg, og betaling for bruk av forumet hadde blitt en slags "kvalitets-sikring". Mer enn idag, hvor forumet er gratis og det baseres på frivillig arbeid? Kanskje, kanskje litt mer kvalitet på avgjørelsene, men også muligens mer unødvendig innblanding og hersking. Tenkte på de som bruker forumet, moderatorstaben er det ingen ting å utsette på Tenker meg at vi ville ha blirr kvitt troll og drittunger (uavhengig av alder) hvis de tok betalt for å lage en bruker. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 For å øke kvaliteten på forumet innfører vi en medlemsavgift, men deler ut gratis årsabonnement til de 1000 første. 1.april eller ikke - en økning av kvaliteten hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Synes kvaliteten er mer enn bra nok fra før jeg! Ikke kritiser forumet over alle forum Endret 1. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
solaas Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Omg jeg gikk rett pÅ! sende mail Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kom ikke på hvilken dag det var først, så begynte å lure på hva TPTB i HW-nettverket hadde røykt. Og for å ha sagt det... nei, jeg hadde neppe vært villig til å betale 150 kroner for tilgang til et diskusjonsforum, selv ikke et såpass godt et. Man finner alltids andre steder å lurk-e. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Denne var da dårlig. Kanskje fjortissene går på den. Slik som de går på den berømte "MSN blir betaltjeneste". Men IDG.no Sin maks 16farger for og unngå avgift på flatskjermer var den dårligste... Har bare lest 2-3 aprilspøker enda... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, dritbra. Sulle til å sende inn jeg også. Med PS: vet dere hva dere gjør nå Helt til jeg så unden fra forumet. "ok skal holde tett" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg