EchoMaker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Pokker heller. Sendte mail jeg, tenkte ikke på datoen. Gah Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei og takk for henvendelsen. Din søknad om ett års gratis medlemsskap på Diskusjon.no er herved innvilget! Dersom du samtidig tar en titt på kalenderen forstår du at det samme gjelder for alle andre brukere av Diskusjon.no. Ha en fortsatt fin 1. april! ;-) HAHAHA! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fantastisk respond. xD Er den automatisk, eller whut? xP Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 LAWL Svak aprilspøk forøvrig.. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 så hw.no kjøpte opp hwb.no for å lage en aprilsnarr? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 så hw.no kjøpte opp hwb.no for å lage en aprilsnarr? hwb = gamle hardware bedrift som har vært hw.no's eie noen år Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe, så bra! :!: Men sorry, gikk ikke på den. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 uff da, denne kommer jeg til å slite med resten av dagen. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ok.. jeg skal holde tett og desuten er søttenemai på fredag den trettene i år. pass på! Næhæi!?! Faen nå står ikke verden til påske! Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Veit ikke hva som skjedde jeg, men det er vel første gang på mange år jeg faktiskt gikk på en April spøk! Welll done, well done! Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Forventer full publisering av listen over mail dere mottar! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ohmy sweet jesus, rakk å sendet den j.. mailen før jeg tenkte på datoen. Så ble jeg lurt da ******* Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Der ble jeg lurt ja.. Nettopp våknet etter nattjobbing og noen dato var ikke i mine tanker. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Der fikk jeg autoreply også ja, som bekrefter at jeg er en idiot. Herlig Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Aprilspøkane er ikkje det dei var. *Mimre om GTA: Oslo* Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Aprilspøkane er ikkje det dei var. *Mimre om GTA: Oslo* Haha! Fikk ikke med meg den jeg Men den beste er jo uansett BBCs klassiske "Spaghetti-trærne holder på å dø ut" eller hva det nå var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg